וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מתי גם אצלנו הפוליטיקאים יבואו למגרשים מאהבה?

28.10.2015 / 17:32

עונת ה-NBA נפתחה במשחק בין קליבלנד של בלאט לשיקגו של לא אחר מאשר ברק אובמה. לשמחתם של האמריקאים, להם יש נשיא שבאמת מתעניין בספורט. ואצלנו? אצלנו הפוליטיקאים באים לראות ולהיראות

אימג'בנק GettyImages

אורח הכבוד של שיקגו בולס במשחק פתיחת עונת ה-NBA היה לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. אובמה, אוהד כדורסל מושבע ששומר חסד נעורים לקבוצתו האהובה משיקגו בה גדל, התיישב בשורה הראשונה, עודד בכל הכוח וקפץ לשמיים כמו כל החבר'ה ביונייטד סנטר כשפאו גאסול חסם את לברון ג'יימס והעניק לבולס ניצחון יוקרתי.

אובמה לא לבד. למזלם של האמריקאים, מדובר בעוד פוליטיקאי שבאמת אוהב ספורט. ואצלנו? אצלנו הפוליטיקאים בדרך כלל מגיעים למגרש רק בשביל היח"צ. מתי נראה את אביגדור ליברמן מדבר על המגן השמאלי של בית"ר ולא על גזענות? מתי נשמע את אחמד טיבי מדבר על הטקטיקה של סכנין ולא על הקיפוח? מתי נשמע את ביבי מדבר על סייף ולא רק על החרב?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

ברק אובמה, נשיא ארצות הברית, במשחק של שיקגו בולס. GettyImages
ספר לחבריך. אובמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully