וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניקיטה רוקאביציה יחל בהליך קבלת אזרחות

28.10.2015 / 10:25

הקשר האוקראיני-אוסטרלי יחל בשבוע הבא בהליך שעשוי לאפשר לו לשחק כישראלי בעונה הבאה. דה לוקאס יהיה כשיר למשחק נגד הפועל רעננה. שחקני בית"ר רצו נגד מכבי תל אביב מעל 100 ק"מ

one

בווידאו: רוקאביציה לוהט מול מכבי תל אביב

קשרה האוקראיני-אוסטרלי של בית"ר ירושלים, ניקיטה רוקאביציה, שכבש שלושער נגד מכבי תל אביב שלשום (שני), צפוי להתחיל בשבוע הבא בהליכים לקבלת אזרחות ישראלית. רוקאביציה נשוי לישראלית וקבלת האזרחות עשויה לסייע לו במקרה שהוא ימשיך לשחק בישראל. על פניו לא אמורה להיות סיבה שבגינה השחקן לא יקבל אזרחות, אך היא תוכל להיכנס לתוקף רשמי רק לאחר שנה שבה ישהה בישראל.

באשר לנבחרת, הנושא לא נמצא על הפרק היות ורוקאביציה משתייך לסגל נבחרת אוסטרליה. אגב, ההופעה האחרונה של רוקאביציה בנבחרת הייתה ב-2013, אך בעקבות השלושער נגד מכבי תל אביב נטען אתמול באוסטרליה כי הוא צפוי להיות מוזמן להתכנסות הקרובה של הנבחרת. כזכור, רוקאביציה נבחן במכבי תל אביב בתחילת העונה, בתקווה שיהפוך לישראלי, אבל ג'ורדי קרויף העדיף שלא להחתים אותו כזר, ובחר להמליץ עליו לבית"ר.

שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה. ברני ארדוב
באוסטרליה חושבים לזמן אותו לנבחרת. רוקאביציה/ברני ארדוב

ובינתיים בבית"ר עדיין מעכלים את הניצחון בבלומפילד. במועדון היו לחוצים מאוד לאחר המשחק הקודם נגד הפועל באר שבע ומהעובדה כי הקבוצה רצה בסך הכל 94 ק"מ ובכל הפרמטרים נפלה מהקבוצה של ברק בכר. נגד מכבי תל אביב הדברים השתנו. המאמן סלובודן דראפיץ' אמר אתמול כי "השינוי היה בעיקר בגישה ובהבנה מה צריך לעשות כדי לנצח משחקים כאלה. ביצענו נגד מכבי 250 פעולות לחימה, נגד באר שבע עמדנו על קרוב לחצי מזה". אגב, בסך הכול שחקני בית"ר רצו יחד מעל 100 ק"מ כך שגם בנושא הניידות היה שינוי משמעותי.

בקבוצה הסבירו זאת ואמרו: "אחרי באר שבע באו בטענות למאמן הכושר ולאימונים, ופתאום הכול נראה אחרת. לפעמים הכול קשור להכנה ולמוכנות של השחקנים ובגישה לקראת משחק. הניצחון בדוחא אחרי כל כך הרבה שנים נתן היי מסויים שלא יירדו ממנו עד באר שבע. עכשיו צריך לראות איך עושים אחרת לקראת רעננה". בצוות המקצועי יודעים כי רעננה זה משחק מסוג אחר ודראפיץ' ציין זאת כבר בראיונות לאחר המשחק. לא בטוח שההרכב שפתח בניצחון על מכבי תל אביב יתאים למשחק הקרוב וייתכן שיהיה שינוי אחד או שניים. הצוות המקצועי יצטרך למצוא פתרונות למשחק הצפוף של רעננה שהצליחה בדרך זאת לנצח בחוץ את מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה.

פאבלו דה לוקאס ערך אתמול אימון חלקי והוא אמור להיות כשיר לקראת המשחק הקרוב. במועדון ציינו כי דה לוקאס, כמו שחקנים נוספים שירדו לספסל במשחק, שידרו אווירה חיובית ומגיעים להילחם על מקומם: "תחרות זה הדבר הכי טוב שיש בקבוצה. איפה שאין תחרות, הקבוצה לא טובה", סיכמו בבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully