וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן הופתע שלא תורגל בהרכב לקרית שמונה, מויאל חוזר אחרי עשרה חודשים

28.10.2015 / 9:51

הקשר, שהאריך את חוזהו בשלוש שנים, לא משחק כבר חודש וחצי: "מוזר". מויאל חוזר לראשונה מאז דצמבר. בניגוד אליו, עזרא יחזור להרכב. אם טואטחה יעזוב, חיפה תנסה לרכוש את דילמוני מקריית שמונה

one

מכבי חיפה הבטיחה את מקומה בשלב הבא של גביע הטוטו כבר בקיץ, אך תנעל רק היום את שלב הבתים של המפעל, במשחק בקרית שמונה שנדחה מהחודש שעבר בשל סופת האבק.

רוני לוי ישחק ללא חלק גדול משחקני ההרכב הראשון שלו, ומרבית השחקנים ששיחקו בניצחון על הפועל עכו בשבת אף יישבו ביציע. אתמול תרגל המאמן מערך 2:4:4, כשאיתי שכטר ושחר הירש תורגלו בחוד, ובכנפיים שיחקו אלון תורג'מן וחן עזרא. בעמדת המגן השמאלי יש התלבטות בין סאם מנחם ליהב גורפינקל מקבוצת הנוער. לדברי שחקנים בקבוצה, ריאן הופתע שלא תורגל בהרכב לאחר שלא שיחק כבר חודש וחצי – מאז 12 בספטמבר, אז פתח בהרכב ב-0:0 מול בני סכנין. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ריאן חתם על חוזה חדש לשלוש שנים במכבי חיפה. "מוזר, כבר כמה שבועות שאני לא משחק", אמר לשחקנים אחרי האימון.

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא משחק מאז ספטמבר. איסמעיל ריאן/יוסי ציפקיס

במרכז הקישור תרגל לוי את עטאא ג'אבר ואת קובי מויאל, שישוב לשחק לראשונה מאז קרע את הרצועה בגמר גביע הטוטו ב-31 בדצמבר, מול מכבי תל אביב. נטע לביא צפוי לפתוח בעמדת הבלם. שחקן הנוער ים כהן, בנו של יניב כהן, עשוי לקבל דקות.

בחיפה בוחנים אפשרות לצרף את המגן חן דילמוני מקריית שמונה, למקרה שטאלב טואטחה יעזוב בחודש ינואר או בסוף העונה. אחת האפשרויות היא לעסקת חליפין במסגרתה שחר הירש יעבור צפונה, אם כי בחיפה עדיין לא ממהרים לשחררו ורוצים להמשיך לבחון את ההתקדמות שלו בהזדמנויות שיקבל עד תום העונה.

השוער ולדימיר סטויקוביץ' יוזמן לשיחה בנוגע לציטוטים שיוחסו לו בתקשורת הסרבית, ולפיהם הוא יסיים את דרכו במועדון כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר. בחיפה טוענים כי לא התנהל משא ומתן מסודר עם סטויקוביץ', וכי הפעולה היחידה שנעשתה מטעמו בעניין היא פניה לעו"ד אודי שוכטוביץ', חבר הנהלת המועדון. בניסיון לפתור את המתיחות עם אוהדי הקבוצה, ישנו ניסיון להפגיש בין יוסי בניון לגרעין הקשה של האוהדים. אף שבניון טרם הסכים למהלך כזה, הוא עשוי לצאת לפועל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully