וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "נתמודד מול אחת הקבוצות הטובות ביורוקאפ"

27.10.2015 / 20:49

אחרי ההצגה מול מכבי תל אביב, האלופה מתכוננת למשחק החוץ הקשה מול גלאטסראיי במחזור השלישי ביורוקאפ (ד', 20:00, ערוץ ONE). המאמן אופטימי: "המשחק מגיע בתזמון טוב עבורנו"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

אחרי הניצחון המרשים מול מכבי תל אביב בתחילת השבוע, הפועל ירושלים רוצה להמשיך במומנטום הניצחונות, אך מצפה לה מחר משוכה לא קלה בדמות מול גלאטסראיי הטורקית (ד', 20:00) במסגרת המחזור השלישי ביורוקאפ.

מיד בתום המשחק ביד אליהו, הזכירו בחדר ההלבשה לשחקנים כי מדובר בסך הכל במשחק ליגה שלישי, וכי יש להתרכז במשחק החשוב. במשחק החוץ לפני שבועיים ספגו הירושלמים הפסד לניז'ני נובגורוד אולם ירושלים השיגה ניצחון בכורה במפעל מול נפטונאס ודני פרנקו ביקש משחקניו להמשיך להציג הגנה חזקה, וכי ההגנה והאינטנסיביות חשובים להשגת הניצחון.

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו. ברני ארדוב
ימשיך ברצף הניצחונות גם בטורקיה? דני פרנקו/ברני ארדוב

פרנקו אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה מגיע בתקופה טובה עבורנו, ונתמודד מול אחת הקבוצות הטובות ביותר ביורוקאפ. זה יהיה מבחן טוב עבורנו כקבוצה לשחק מולם, וזה כמובן יעזור לנו בהמשך העונה. אם נציג את אותה גישה כמו במשחקים האחרונים נוכל להתמודד היטב במשחק מולם".

איי ג'יי רולנד הוסיף: "גלאטסראיי ערכה מספר שינויים מאז ששיחקתי נגדה בשנה שעברה. זו קבוצה פיזית ואגרסיבית, יש להם קהל חם ומעודד, בשבילנו זה יהיה זמן טוב למדוד את הקשיחות וההתקדמות שלנו".

ולדימיר מיצוב שחקן גלטאסראיי. GettyImages
צפוי לעשות הרבה צרות לירושלים. ולאדימיר מיצוב/GettyImages

גלאטסראיי מנגד, פתחה את העונה האירופית שלה עם שני ניצחונות מול א.א.ק אתונה בבית ומול נפטונאס בחוץ. גם בליגה הטורקית היא השיגה עד כה תוצאות טובות למדי, ופרט להפסד לאנדולו אפס החזקה, ניצחה פעמיים בהפרש דו ספרתי את טרבזונספור וגזיאנטפ. מי שנכנס לנעליו של קרלוס ארויו, שעזב לברצלונה, הוא הסקורר המחונן אריק מקולום, שפתח את העונה נהדר ומוביל את טבלת הקלעים ביורוקאפ עם ממוצע של 28 נקודות למשחק. בקו הקדמי הקבוצה התחזקה בסטפון לאזמה המנוסה, ג'ואי דורסי וקיילב גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully