וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סימני השאלה סביב העסקה הגדולה של ג'ורדי קרויף

27.10.2015 / 16:52

לפני קצת פחות מחודשיים המנהל המקצועי של מכבי תל אביב הפתיע את הכדורגל הישראלי כשהחליף את חואן פבלו בראיקוביץ' הבוסרי. מאז, לא קיבלנו הצדקה למהלך. האם היה אפשר לעשות שימוש נבון יותר בכסף?

ברני ארדוב

ב-29 לאוגוסט, זמן קצר אחרי הניצחון במפגש הכפול מול פ.צ באזל ששלח את מכבי תל אביב לשלב הבתים בליגת האלופות, ג'ורדי קרויף הדהים את הכדורגל הישראלי עם החלטה שנויה במחלוקת: חואן פבלו, שוער הקבוצה בשנתיים האחרונות - אאוט. פרדראג ראיקוביץ', שוער סרבי בן 19 מהכוכב האדום בלגרד - אין. הכישרון הצעיר הובא על תקן התקווה הגדולה של הצהובים בין הקורות, אבל כמעט חודשיים עברו, והמהלך הזה עדיין לא מצדיק את עצמו. במהלך החודשיים הללו ראיקוביץ' ספג שתי רביעיות, פעם אחת מצ'לסי, ופעם נוספת אמש (שני) מול בית"ר ירושלים, והציף מחדש את השאלה הבלתי נמנעת - האם מכבי תל אביב לא הייתה יכוןה לעשות שימוש נבון יותר בכסף?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully