וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה: איסמעיל ריאן האריך חוזה ב-3 שנים

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקשר נפגש עם הנהלת המועדון והאריך את חוזהו: "מודה על האמון". למרות הכל, ריאן לא תורגל בהרכב לגביע הטוטו (ד', 20:15, 5+ לייב). מנגד, בקריה מנסים להכשיר את מנגה לשבת

מחזור 5מחצית28/10/2015
עירוני קרית שמונה
    0
      מכבי חיפה
      one

      בווידאו: מכבי חיפה דורסת את הפועל עכו

      עכשיו זה רשמי: איסמעיל ריאן חתם הערב (שלישי) על חוזה חדש לשלוש עונות במכבי חיפה, זאת לאחר שנפגש עם הנהלת הקבוצה. בשעות הצהריים הגיע השחקן למתחם קצף ולקח חלק בפעילות משותפת של מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת למען הקהילה. לאחר מכן, חתם על חוזה חדש במועדון והבטיח את הישארותו בשנים הקרובות.

      ריאן אמר לאתר הרשמי: "מאוד מאושר שחתמתי, מכבי חיפה זה הבית שלי, אני מגיל צעיר במועדון וזה טבעי עבורי. מאוד סמלי שחתמתי על החוזה כאן במשרדי מחלקת הנוער, המקום בו גדלתי והתחנכתי. אני מודה למועדון על האמון שנותנים בי, אני יודע שעכשיו חובת ההוכחה היא עליי ואעשה הכל על מנת להחזיר על המגרש". על המגעים בין הצדדים פורסם בוואלה ספורט ואתמול אף פרסמנו כי חלה התקדמות בין הצדדים וריאן צפוי לחתום.

      כעת תנסה הנהלת הקבוצה לסכם גם עטאא ג'אבר על חוזה לתקופה דומה. בין הקשר להנהלת חיפה התגלעו מחלוקות לאחר שהפרטים כבר סוכמו בעל פה. את השחקן מייצג אבי נימני.

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
      ממשיך בכרמל. ריאן/טל לוי

      מכבי חיפה תפגוש מחר (רביעי, 20:15, ספורט 5 לייב) את עירוני קרית שמונה למשחק חסר חשיבות בגביע הטוטו, אחרי שהשתיים כבר הבטיחו את עלייתן לרבע הגמר. בתרגול שערך היום המאמן רוני לוי תורגל אוהד לויטה, כשבחוליית ההגנה תופקד יובל יוסיפוביץ' בעמדת המגן הימני. נטע לביא תורגל לצדו של עאיד חבשי וסאן מנחם בצד שמאל. בקישור האחורי יפתח עטאא, כשלצדו תורגל קובי מויאל שהוחלף מאוחר יותר בים כהן הצעיר.

      גם ניקולה דרינצ'יץ' עשוי לקבל דקות, אם כי בתחילת האימון המאמן תרגל מערך של 4:4:2 שכולל גם את חן עזרא, אלון תורג'מן, איתי שכטר ושחר הירש. ריאן אגב, עשוי לפתוח על הספסל גם במשחק הזה. אביחי ידין לא השתתף במשחקון הפנימי.

      דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה מול עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      ניסיון להכשירו. מנגה/אדריאן הרבשטיין

      בעירוני קרית שמונה ינסו להכשיר את דויד מנגה למשחק ביום שבת נגד הפועל עכו. מנגה חש בכאבים ולא מתאמן באופן סדיר השבוע, כשמחר הוא יערוך אימון מיוחד עם מספר שחקנים נוספים, כשבקבוצה מקווים שיוכל להיות בסגל כבר בשבת.

      עוד לפני המפגש מול עכו תארח הקבוצה את מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו במשחק שהוא לפרוטוקול בלבד. המאמן סלאח חסארמה לא שוחח עם השחקנים או תרגל הרכב אך ההערכה היא ששחקנים מחליפים רבים יקבלו דקות משחק כדי לאפשר לשחקני ההרכב לנוח. מי שצפוייים להיות מחוץ לסגל הם אחמד עאבד, גיא חיימוב ואופיר מזרחי שקיבלו הודעה להופיע לאימון מחר, מה שמצביע ככל הנראה כי הם לא ייכללו בסגל, כמו גם מנגה הפצוע ווובה בראון שסוחב כרטיס אדום.

      "הדבר היחיד שטוב במשחק מחר הוא שוובה מרצה את עונש ההרחקה במשחק לפרוטוקול ולא במשחק ליגה", אמר שחקן בקבוצה. "מדובר במשחק שלא משפיע, הוא די תקוע לכולם. נקווה שמזג האוויר לא יגרום לדחייה של המשחק".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: קרית שמונה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully