וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן קרוב להפועל תל אביב, הביע נכונות לחזור למועדון

27.10.2015 / 16:05

המאמן שוחח עם הבעלים אמיר כבירי ומה שמפריד בין הצדדים הוא רק המו"מ הכספי. אם לא תרשם מחלוקת משמעותית, גוטמן ימונה למנג'ר של הקבוצה בשבוע הבא וישמש כסמכות המקצועית הבלעדית. המועדון ביקש להזיז את הדרבי בשבת ל-18:30

one

בווידאו: הניצחון של הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב

אלי גוטמן קרוב לחזרה להפועל תל אביב בתפקיד של מנג'ר. אם לפני שבועיים הסיכויים של המאמן הלאומי לחזור למועדון האדום לא נראו גבוהים, הרי שהיום מתברר שחלה התקדמות משמעותית בין הצדדים ושהדברים תלויים במו"מ הכספי בין האדומים לבין המאמן שעזב לאחרונה את נבחרת ישראל. אם הצדדים יגיעו להסכמה כספית, גוטמן צפוי להתמנות למנג'ר בשבוע הבא.

הדברים הללו מגיעים בזמן שמפלס הלחץ בהפועל תל אביב גבוה מתמיד בעקבות שני ההפסדים האחרונים, בהם הקבוצה הציגה יכולת ירודה. אחרי ההפסד להפועל באר שבע, הבעלים אמיר כבירי שוחח עם גוטמן והשניים קבעו להיפגש לראשונה בשבוע הבא. כבירי היה מוכן להמתין לגוטמן עד ינואר, אבל ההופעות של הקבוצה בתבוסה לבני סכנין ובהפסד בבאר שבע, עשו את שלהן והבעלים ביקש מהמאמן תשובה מידית.

גוטמן נותן עדיפות לאדומים אחרי שדחה הצעות מחו"ל והדבר היחיד שעשוי לטרפד את מינויו למנג'ר, הם כאמור פערים כספיים בלתי ניתנים לגישור. אם המגעים עמו לא יבשילו לכדי חתימה, הפועל תל אביב תפנה לאפשרויות אחרות, אם כי כרגע אין מועמדים לתפקיד.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
הפועל תל אביב מחזרת אחרי כבר תקופה ארוכה. גוטמן/רויטרס

בהפועל תל אביב מחפשים מאמן בכיר מזו תקופה ארוכה, למעשה מאז פיטוריו של ססאר מנדיונדו בתחילת ספטמבר. המועמדים שנמצאו מתאימים, דרשו סכומים גבוהים מדי ושמות אחרים שעלו, ירדו באותה מהירות. גוטמן לעומת זאת, היווה קונצנזוס כל העת ובמועדון המתינו להתפתחויות בגזרת נבחרת ישראל. אחרי שגוטמן עזב אותה בעקבות אי ההעפלה לפלייאוף העלייה ליורו 2016, הוחלט לפנות אליו. בימים האחרונים כאמור התפתחה בקומת ההנהלה תחושה של בהילות בעקבות היכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים, תחת המאמן הזמני וואליד באדיר.

חשוב לציין שבין הצדדים עדיין לא נפתח מו"מ וכשגוטמן וכבירי ייפגשו בשבוע הבא, המאמן למעשה יעביר את הדרישות שלו בפעם הראשונה. המאמן רוצה לקבל בהפועל תפקיד של מנג'ר ולשמש כדמות המקצועית העליונה במועדון. המודל אליו גוטמן נושא את עיניו הוא המנג'רים באנגליה, שמלבד ניהול המשחקים והסגל, אמונים על כל המתרחש במועדון מבחינה מקצועית. המשמעות היא שלפחות על הנייר, באדיר עדיין יוגדר כמאמן, אך גוטמן הוא זה שיתווה את הדרך וכמובן יעמוד על הקווים במשחקים.

בהפועל תל אביב מחפשים אדם עם ניסיון כמו של המאמן הלאומי ומוכנים לתת לו את התפקיד שידרוש. גוטמן אימן את הקבוצה מדצמבר 2007 עד קיץ 2011. הוא הציל אותה מירידה בתחילת דרכו, ובשנים הבאות הוביל אותה לזכייה באליפות ושני גביעים, הצעיד אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות והעפיל עמה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

בעניין אחר: הפועל תל אביב פנתה להתאחדות בבקשה להזיז את הדרבי ל-18:30 ובכך לאפשר גם לאוהדים שומרי המסורת להגיע לאצטדיון בלומפילד. הבקשה ככל הנראה תידחה על ידי ההתאחדות והערוץ הראשון, שכן המשחק הוקדם ל-18:00 בגלל העצרת לזכרו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully