וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משבר בין שחקן לקהל קשה יותר ממתיחות עם מאמן"

27.10.2015 / 12:45

שחקני מכבי חיפה תומכים ביוסי בניון, אבל מבינים: "אסור שזה יפגע בקבוצה". בעקבות המצב, יגבשו חזית אחידה מול הקהל. הקפטן נוטה שלא לשמש כסוכן לאחר שיפרוש

one

שחקני מכבי חיפה יקיימו דיון בנוגע למתיחות שנוצרה בימים האחרונים עם חלק מהקהל. ההחלטה אמורה להתקבל כבר בהמשך השבוע למרות המשחק שצפוי לקבוצה מחר (רביעי) מול עירוני קרית שמונה, זאת בעקבות הצפי למספר אוהדים נמוך במשחק חסר החשיבות. ההחלטה החשובה יותר תתקבל רק סמוך למשחק מול מכבי פתח תקוה. חלק מהשחקנים גיבשו החלטה להתנהל בהתאם ליחס שיקבלו מהאוהדים במהלך המשחק, ולא להגיע עם החלטה מראש. יוסי בניון, שהגיש התראה לפני הליכים משפטיים נגד אוהד שכתב נגדו פוסט בפייסבוק, הוא הנושא המרכזי עליו מדברים השחקנים.

"את המתיחות בין אלירן עטר ויוסי לרוני לוי כבר פתרנו, אבל אנשים לא מבינים שמשבר בין קהל לשחקן קשה יותר ממתיחות עם מאמן. אסור שהמשבר הזה יפגע במכבי חיפה. בכל מקרה אנחנו איתו", אמר אחד השחקנים. אלה, יש לציין, החליטו כי בכל מקרה בו האוהדים לא יתמכו בבניון, הם לא ישתפו פעולה עם הקהל. גם אופיר קריאף, שהיה היחיד שהודה לקהל, מבין כי עליו למתן את התגובות כל עוד יש משבר בין הקפטן לחלק מהאוהדים. "בסופו של דבר צריך לזכור שזה רק קומץ. הרוב כן תומך ביוסי", ניסו במועדון להנמיך את הלהבות. כזכור, התברר כי ישנו ניסיון ליזום פגישה בין נציגי השחקנים, בהם בניון כמובן, לבין ה"גרעין הקשה" של האוהדים.

בניון, כזכור, כבר הצהיר לאחרונה שיכריז על תפקידו הבא בכדורגל רק בתום העונה, אבל בניגוד לשמועות נראה כי לא ישמש כסוכן שחקנים לאחר הפרישה. בניון לא מסתיר את העובדה שהיה מעדיף להתרכז בתפקיד מקצועי ועדיין לא סתם את הגולל על אפשרות שימשיך לשחק.

היום תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה. המאמן מתכנן לתת יותר דקות לשחקנים שלא שותפו לאחרונה. בניון לא אמור לפתוח. אוהד לויטה, שחר הירש, איסמעיל ריאן, עטאא ג'אבר, אלון תורג'מן ועאיד חבשי אמורים לקבל דקות, חלקם בהרכב וחלקם כמחליפים.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איך יגיבו השחקנים? אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully