וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: גיא צרפתי הצטרף לצוות המקצועי

27.10.2015 / 11:27

שחקן העבר בן ה-36, ששימש כעוזרו של ניר קלינגר במ.ס אשדוד, מצטרף לצוות של שלומי דורה: "כבוד גדול להיות פה. חוויתי במכבי נתניה רגעים יפים". המאמן: "יכול להעביר לשחקנים את יכולת המנהיגות שלו, ואת האופי שהיה לו בתור שחקן". שלום אדרי חתם

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בין בני סכנין למכבי נתניה

מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, החליט לצרף הבוקר (שלישי) לצוות המקצועי את שחקן העבר, גיא צרפתי, וזאת לאחר החלטה משותפת עם היו"ר דורון אוסידון. צרפתי ישמש כסוג של יועץ מקצועי ובנוסף יהיה אחראי על טיפוח וגילוי כשרונות צעירים במחלקת הנוער. ההחלטה הגיעה לאחר התלבטות קשה של אוסידון אם להשאיר את שלומי דורה בתפקיד וכעת הוא החליט להשאיר את המאמן, אך במקביל לצרף אדם נוסף לצוות המקצועי. צרפתי יצטרף לצוות המקצועי שכולל גם את עוזר המאמן, מאור תורג'מן, מאמן השוערים, עופר בסון ומאמן הכושר, ליאור קפלן.

אוסידון, שנפגש עם דורה וצרפתי לפני האימון, אמר: "גיא תרם רבות למכבי נתניה כשחקן ואין לי ספק שיתרום גם בתפקידו החדש". דורה הוסיף: "אני שמח לשתף פעולה עם גיא, זה משהו שהיה צריך לקרות בתחילת השנה ולא יצא לפועל. אני מכיר את גיא הרבה שנים כשחקן ואני בטוח שהוא יכול להעביר את יכולת המנהיגות שלו, ואת האופי שהיה לו בתור שחקן גם לשחקנים שלנו".

צרפתי שהוצג בפני השחקנים אמר לאתר הרשמי של המועדון : "זה כבוד גדול עבורי להיות פה. אני מאוד שמח לשתף פעולה עם שלומי. מכבי נתניה זה מועדון שאני מוקיר, מכבד ואוהב. כשחקן חוויתי כאן רגעים יפים שעיצבו אותי קודם כל כאדם ועכשיו הגיע הזמן שלי להחזיר ולסייע ככל שניתן בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער".

מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
חיזוק לצוות המקצועי. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

הקשר ההתקפי, שלום אדרי, הצטרף לשורות המועדון. אדרי שהרשים את הצוות המקצועי במהלך השבועות האחרונים בהם התאמן יחד עם הקבוצה, חתם עם יו"ר המועדון, דורון אוסידון, על חוזה לעונה הקרובה עם אופצייה לשנתיים נוספות. הקשר שיחק בעונה שעברה בהפועל ניר רמת השרון שם סיים את העונה עם שבעה שערים ועשרה בישולים. אדרי מסר לעמוד הרשמי מיד לאחר החתימה: "אני מתרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה, כתושב העיר שגדל כאן, אין מאושר ממני לשחק במדי הקבוצה אותה אני אוהד. אני בטוח שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully