וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן יודיע רשמית על פרישה ביום ה' ויקבל תפקיד בהפועל חיפה

27.10.2015 / 11:21

הבלם שנפצע בעונה שעברה יישאר במועדון. עשוי לשמש כעוזר מאמן, אבל על הפרק גם עומדות גם אופציות כגון יועץ מקצועי לבעלים. כץ נפגש עם ניר קלינגר: "זו רק פגישה חברית". כץ שוחח עם השחקנים

one

בווידאו: תקציר התיקו של הפועל חיפה נגד הפועל כפר סבא בשבת

גל כהן יודיע ביום חמישי באופן רשמי על פרישה מכדורגל. הבלם שנפצע בעונה שעברה, יקיים מסיבת עיתונאים ביחד עם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. הבלם נפצע בעונה שעברה ומאז לא חזר לשחק. בימים הקרובים כהן יקבל תפקיד מקצועי או מנהלתי במועדון, כאשר האופציות שעומדות על הפרק הן לשמש כיועץ מקצועי של הבעלים, עוזר מאמן או תפקיד מנהלתי. "ההערכה היא שגל כהן ישמש כעוזר מאמן", אמר גורם במועדון, "אבל יש גם אופציות אחרות על הפרק".

אגב, בתחילת העונה לא אהבו בצוות המקצועי הנוכחי את העובדה שהסטטוס של כהן לא מוגדר וביקשו מכץ להבהיר את העניינים. מעניין יהיה לראות אם וכיצד הבלם הפורש ישתלב בצוות המקצועי, או שיקבל תפקיד אחר.

במקביל נמשכים הלחצים על כץ לבצע זעזוע בצוות המקצועי. הבעלים נפגש אתמול עם ניר קלינגר, אבל טען ש"זו הייתה פגישה חברית בלבד". גורמים במועדון אמרו לעומת זאת אמרו שייתכן מאוד שמדובר ביותר מכך. לפני הפגישה, כץ נפגש עם המאמן טל בנין והבהיר לו שמעמדו איתן ושהוא סומך עליו. כץ לא העלה השיחה את האפשרות לסיים את דרכו של בנין.

שחקן הפועל חיפה, גל כהן. ברני ארדוב
סוף הקריירה. כהן/ברני ארדוב

כץ ערך היום שיחות עם השחקנים, אלא שהבעלים החליט שלא לעשות אסיפה אחת לכל השחקנים וחילק לקבוצות. לפני האימון דיבר עם השחקנים הישראלים ללא נוכחות הזרים וביקש מהם להבין מה לא עובד בקבוצה. אחד השחקנים פנה לכץ וליתר השחקנים ואמר: "אתה רואה בתנועות גוף של חלק מהשחקנים שהם לא נותנים הכול. הפועל חיפה קבוצה יותר כישרונית מהפועל כפר סבא אבל אתה רואה שחקנים כמו ריף מסיקה שנלחמים ונותנים הכול. דיברנו על המחויבות באסיפות הקודמות אבל זה שוב קרה".

שחקן אחר המשיך את אותו קו ואמר לכץ: "צריך לתת לשחקנים שנלחמים ושחשוב להם הצלחת המערכת לשחק ולהוביל, ולא לשחקנים שרואים את הפועל חיפה כתחנת מעבר", כאשר התחושה הייתה שהכוונה היא לשחקנים הזרים. אחרי האימון שוחח כץ עם הזרים ושמע גם מהם מה הם חושבים שלא עובד.

יואב כץ הפועל חיפה. שלומי גבאי
שוחח עם השחקנים. יואב כץ/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully