וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יפרוש? בהפועל באר שבע נוטים להאריך את החוזה של ברדה

27.10.2015 / 9:28

למרות שסוכם על פרישה של החלוץ וקבלת תפקיד מקצועי מיד בתום העונה, המחזורים האחרונים הובילו לשינוי החשיבה בעניינו. המטרה: לעגן לו את תפקיד המנהל המקצועי לאחר פרישתו ממשחק פעיל

one

בהפועל באר שבע מתגבשת החלטה להציע לאליניב ברדה להמשיך בקבוצה למרות הסיכום בין הצדדים, המורה על פרישה בסיום העונה וקבלת תפקיד מקצועי במערכת. לוואלה! ספורט נודע כי ללא קשר למועד הפרישה, במועדון מייעדים לו תפקיד מסוים מיד לאחר הפרישה, מנהל מקצועי, כשברדה כבר נרשם לקורס מנהלים מקצועיים. החלוץ, שיהיה בן 34 בחודש דצמבר, רוצה להמשיך לעונה נוספת במועדון, ומבחינתו כל עוד "הגוף לא ימנע ממנו להמשיך לשחק בעונה הבאה", הוא יסכים להצעה להמשיך בקבוצה.

ההצעה הצפויה של הפועל באר שבע, להמשיך לעונה נוספת, תלויה כמובן בזהות המאמן שיעמוד על הקווים בעונה הבאה. "כמו שברדה נראה במחזורים האחרונים, לא תהיה לו בעיה להמשיך. לפחות עכשיו, הגוף עדיין לא בשל לפרישה", אמרו במועדון. בבאר שבע מתכוונים להיפגש עם ברדה בעניין הזה לפני תום העונה הנוכחית, כשבמקביל מתנהלים מגעים גם על המשך דרכו של אובידיו הובאן, שיקבל הצעה לשנתיים נוספות, ועם מספר שחקנים צעירים. "השלד של כל השחקנים הבכירים חתום לעונה הבאה, כך שאפשר להיות רגועים גם בנוגע לעתיד שלנו", אמרו במועדון.

באר שבע תחל בהכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה, בתקווה לחבר ניצחון רביעי ברציפות. ברדה ואנתוני וואקמה, שכבשו בכל אחד משלושת המחזורים האחרונים, ימשיכו לפתוח בהרכב. בכר יחסר את מאור בוזגלו שייעדר עוד כשלושה שבועות ואת בן שהר, שהפציעה שלו החמירה והוא עשוי להיעדר שלושה שבועות נוספים.

אליניב ברדה אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ימשיכו בהרכב. וואקמה וברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully