וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל בהתחמקות: אריזונה ניצחה 18:26 דרמטי את בולטימור

27.10.2015 / 8:00

הקרדינלס חמקו עם ניצחון צמוד מהמשחק הביתי מול העורבים, שנפלו למאזן 6:1, אחרי שג'ו פלאקו נחטף באנדזון במהלך האחרון של המשחק. כריס ג'ונסון המשיך לככב, אריזונה ביתרון שני משחקים על סיאטל

קרסון פאלמר שחקן אריזונה קרדינלס. Stephen Morton, AP
ניצחון חשוב. פאלמר/AP, Stephen Morton

אריזונה (2:5) - בולטימור (6:1) 18:26

כבר ביום חמישי ראו הקרדינלס את סיאטל מנצחת בסן פרנסיסקו ומתקרבת אליהם. במשך חצי שבוע, ארוך מאוד, הם ידעו שאסור להם לפשל במשחק הביתי הזה מול הרייבנס. אז הם לא פישלו וכעת, היתרון שלהם בפסגת ה-AFC מערב צמח שוב לשני משחקים. על הדרך, העונה העגומה של העורבים התרסקה, כנראה באופן סופי.

דווקא בולטימור עלתה ראשונה על הלוח, עם שער שדה בדרייב הראשון שלה, אבל כריס ג'ונסון, בעונת קאמבק חלומית (מקום שני בליגה כרגע ביארדים על הקרקע), הגיב עם 26 יארד לאנדזון. לקראת המחצית, הרייבנס השיבו לעצמם את היתרון עם טאצ'דאון של ג'סטין פורסט, אבל למארחים היה מספיק זמן וקרסון פאלמר מצא באנדזון את מלקולם פלויד כדי לקבוע 10:14 אדום בהפסקה.

הקארדס הגדילו את היתרון ברבע השלישי עם צמד שערי שדה (בעזרת מהלך משוגע של ג'ונסון, שהתיישב על שחקן, קם, ראה את ההגנה מפסיקה לשחק ורץ ל-62 יארד), לפני שג'ון בראון רשם טאצ'דאון שקבע 10:26. ארבע וחצי דקות לסיום, בולטימור חסמה פאנט ומיד הפכה אותו לטאצ'דאון והמרה והיא קיבלה גם את הכדור האחרון, אולם ג'ו פלאקו איבד את הקשר באוזנייה עם מתאם ההתקפה ובמהלך האחרון, עם 13 שניות על השעון, מסר מקו ה-9 של אריזונה לידיים הלא נכונות, כאשר טוני ג'פרסון חוטף אותו באנדזון וגומר את המשחק.

פאלמר סיים עם 275 יארד וצמד, ג'ונסון רץ ל-122. פלאקו רשם 252, טאצ'דאון ואיבוד. סטיב סמית', שזעם על השופטים בסיום, תפס 78 יארד.

* דטרויט, עוד אחת מהקבוצות הכושלות בליגה העונה, פיטרה את מתאם ההתקפה שלה ג'ו לומברדי וקידמה במקומו את ג'ים בוב קוטר בן ה-31, שהיה מאמן הקוורטרבקים עד כה. יחד עם לומברדי פוטרו גם שני מאמני קו ההתקפה. הדבר קרה שעות ספורות לפני שהקבוצה המריאה ללונדון, למשחק מול קנזס סיטי ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully