וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוסי בניון הגיש התראה לפני תביעה כנגד אוהד

26.10.2015 / 18:51

קפטן הירוקים עשוי להגיש תביעה על סך 142 אלף שקלים כנגד אוהד שפרסם סטטוס, שלטענת השחקן פגע בו. באותו סטטוס מסביר האוהד מדוע, לטענתו, הפסיקו אוהדי הקבוצה לעודד את בניון

one

בווידאו: תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה מול הפועל עכו

קפטן מכבי חיפה יוסי בניון הגיש היום (שני) התראה לפני תביעה נגד אוהד הירוקים שהעלה פוסט נגדו בפייסבוק. אם אכן תוגש תביעה, היא תעמוד על 142 אלף שקלים. כזכור, אוהדי מכבי חיפה קראו קריאות בוז כלפי שחקן הקבוצה ב-0:4 מול הפועל עכו בשבת האחרונה כשיממה לאחר מכן הועלה פוסט בפייסבוק בשם "יוסי בניון, הסיפור האמיתי".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לקראת תביעה? בניון/אדריאן הרבשטיין

באותו פוסט, סיפר האוהד מדוע חדלו האוהדים לעודד את בניון. תחילה, טוען אותו אוהד, נסעו האוהדים לקבל את בניון בשדה התעופה ועודדו אותו לאחר חתימתו במועדון. עם זאת, היחסים התערערו עם הזמן. אותו אוהד מספר את סיפור העימות עם בניון, לאחר שזה הגן על טאלב טואטחה בעקבות קללות שספג האחרון. כמו כן, האוהד מספר את האירוע שהתרחש בסכנין כשבניון שוב התעמת עם אחד האוהדים ולטענתם אף קילל אותם ואיים עליהם. כמו כן, אותו אוהד טוען כי בניון גירש אותם מאימון כשבאו לדרוש מהשחקנים שיילחמו מול מכבי תל אביב כדי לא לאפשר לצהובים לחגוג אליפות מולם.

אותו אוהד המשיך וכתב: "במהלך השיחה יוסי החליט להתפרץ על האוהדים ואמר: 'אתם לא תאיימו עלינו! מי אתם בכלל?! אנחנו לא חייבים לכם כלום". האוהד הזה טוען כי כעבור כמה ימים, אוהד מוכר ביציע הצפוני קיבל שיחת טלפון אם איומים ממספר "גורמים עברייניים" על כך שבאו ליוסי בניון בטענות. בשלב הזה, טוען האוהד, הוחלט בארגונים השונים לא לעודד את יוסי בניון ולא להוציא את הסיפור החוצה, בשביל שבניון יפרוש בכבוד. האוהד מספר כי יום לאחר המשחק ההוא מול מכבי תל אביב, בו לא עודדו את בניון, "אותו אוהד מוכר ביציע הצפוני קיבל הודעה עם איומים לפלאפון מיוסי בניון. בהודעה נמסר שאם לא יחזרו לעודד אותו יהיה בלאגן".

כמו כן, אותו אוהד מספר על ניגוד עניינים שגרם לבניון ולרוני לוי להסתכסך. לאחר מכן, טוען האוהד כי בניון "התנכל לשחקן צעיר, שתפס את מקומו בהרכב, על ידי קללות והצקות בחדר ההלבשה". כמו כן, אותו אוהד מספר על סרטונים בהם מופיע בניון מקלל את אוהדי הקבוצה ומסמן לעברם תנועות מגונות.

בלי קשר לכך, בניון מסיים את חוזהו בתום העונה ובשלב זה לא נראה שיישאר. הקפטן כבר הצהיר שיכריז על תפקידו הבא רק בתום העונה.

דקל קינן צייץ הודעת תמיכה בבניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully