וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסידון מתלבט לגבי עתידו של דורה, צפוי לקבל החלטה בימים הקרובים

26.10.2015 / 14:10

גורמים במועדון מעידים שהיושב הראש נראה שבור מהמצב, שהוליך את הקבוצה למקום האחרון, והוא עשוי לסיים את תפקידו של המאמן עוד לפני המחזור הקרוב. השחקנים יבקשו מאוסידון: תן לדורה צ'אנס נוסף

בהנהלת מכבי נתניה קיימת התלבטות גדולה לגבי עתידו של המאמן שלומי דורה, כאשר כבר בימים הקרובים צפוי היו"ר דורון אוסידון להחליט לגבי עתידו של המאמן כשהאפשרות להיפרד מדורה בהחלט עומדת על הפרק.

גורמים במכבי נתניה אומרים שביממה האחרונה נדמה שלאוסידון נמאס מהמצב בו נמצאת הקבוצה והוא שוקל לעשות זעזוע, כשהפתרון היחידי האפשרי בשלב זה מבחינתו הוא לפטר את המאמן. "יכול להיות שאם היינו בחודש ינואר, דורון אוסידון היה מעדיף לעשות מהפכה בסגל השחקנים" אמר גורם המקורב מאוד לראשי המועדון "אבל כרגע אי אפשר לעשות את זה והוא חושב שצריך לזעזע את המערכת וייתכן שזה בהחלט יהיה זעזוע בדמות פיטורי המאמן".

מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
"צריך לזעזע את המערכת, ייתכן שזה יהיה בדמות פיטורי המאמן". דורה בסכנין/אדריאן הרבשטיין

גורם בכיר במועדון הוסיף: "המצב לא טוב וזה לא סוד, אנחנו במקום האחרון. בשלב זה אין באמת החלטה סופית לכאן או לכאן אבל אוסידון ואנשים נוספים בצוות מתייעצים ומתלבטים מה לעשות. אנחנו מעריכים שב-48 שעות הקרובות תתקבל החלטה לכאן או לכאן".

מי שלא מעוניינים בזעזוע כזה הם חלק גדול מהשחקנים. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט השחקנים קיימו אסיפה סגורה ללא נוכחות הצוות המקצועי, ובסיומה החליטו לפנות לאוסידון ולבקש ממנו לתת צ'אנס נוסף לדורה ולהם במתכונת הנוכחית. "אם היינו חוטפים תבוסות וניראים קטסטרופה היינו מבינים אם היו רוצים לפטר את שלומי", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו קבוצת ההגנה השנייה בטיבה בליגה ומה שחסר לנו זה מחץ ואת זה נרצה ונוכל לשפר במתכונת הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully