וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פאביניו אלבס צפוי לנחות לקראת סוף השבוע בישראל

26.10.2015 / 13:52

הברזילאי ינסה להגיע לסיכום מול הנהלת הקבוצה, שמעוניינת לסיים את סאגת איגור יובאנוביץ'. קאצ'ובה יינזף על הכרטיס האדום מול מכבי נתניה, חסנוביץ' צפוי לחזור לפעילות רק בשבוע הבא

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בין בני סכנין ומכבי נתניה

פאביניו אלבס צפוי לנחות לקראת סוף השבוע בארץ במטרה לנסות ולסכם את הצטרפותו לבני סכנין. הברזילאי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מעוניין להגיע וכעת הגיעו בקבוצה להסכמה עם נציגיו כי הברזילאי ינחת בארץ. אם לא יקרה משהו דרמטי, אלבס ינחת בארץ ביום רביעי או חמישי.

בקבוצה מעוניינים לסיים את סאגת איגור יובאנוביץ', כשבסכנין הציעו לשחקן שכבר לא מתאמן עם הקבוצה כמה שבועות פיצוי של שלוש משכורות תמורת ויתור על חוזהו עד סוף העונה, אלא שבשלב זה לא הצליחו במועדון להגיע להסכמות איתו והוא ממשיך להתאמן לבד.

בעניין אחר, דיוגו קאצ'ובה צפוי להינזף על האדום שספג במשחק מול מכבי נתניה כשייתכן והשחקן יצטרך להזמין את הקבוצה לארוחה על חשבונו. בסכנין רוצים להדגיש שלא יסבלו מעשים חסרי אחריות כפי שעשה קאצ'ובה, מעשה שהשאיר את הקבוצה מחצית שלמה בחיסרון מספרי.

בקבוצה חסרים עדיין את אלדר חסנוביץ' הפצוע. חסנוביץ' צפוי לחזור לפעילות רק בשבוע הבא וככל הנראה לא יעמוד לרשותו של המאמן אלי כהן גם במשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully