וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: השוער בן ה-16 שמשגע את הליגה האיטלקית

26.10.2015 / 12:58

ג'אנלואיג'י דונארומה ערך בכורה בין הקורות של מילאן במשחק מול ססואולו וזכה להשוואות לג'יג'י בופון האגדי. אביאטי, שאת הופעת הבכורה שלו במדים האדומים-שחורים ערך קצת יותר מחודש לפני שדונארומה בכלל נולד, נותר על הספסל

אימג'בנק GettyImages

ג'אנלואיג'י דונארומה, בן ה-16.5 בלבד, ערך אתמול (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי מילאן. הרוסונרי התייצבו למשחק מול ססואולו אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון והמאמן סינישה מיכאלוביץ', בצעד נואש, החליט להמר ושלח אל בין הקורות את הילד. מי שנותרו על הספסל היו גם דייגו לופס, אקס ריאל מדריד וגם כריסטיאן אביאטי, שאת הופעת הבכורה שלו במדים האדומים-שחורים ערך קצת יותר מחודש לפני שדונארומה בכלל נולד.

ההשוואות לג'אנולואיג'י אחר, בופון, מיהרו להגיע. גם השוער הענק של נבחרת איטליה ערך את הבכורה שלו בליגה בגיל צעיר, 17, כאשר הגן על שערה של פארמה. אם דונארומה יגיע אפילו לחצי ממה שבופון הגיע אליו בקריירה, זו תהיה קריירה נהדרת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully