וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספגנו קללות ואיומים. השריקות וקריאות הבוז אינן הסיבה למחאה"

26.10.2015 / 10:39

שחקני מכבי חיפה הסבירו מה הוביל למחאה השקטה, וכעת נעשה ניסיון ליזום פגישת פיוס בין נציגי הצדדים. כעס על תמונה שהופצה נגד בניון. נציגת סטויקוביץ' מגיבה: "מקווה שיפרוש בחיפה". איסמעיל ריאן יחתום על חוזה חדש

one

בווידאו: הניצחון הגדול של מכבי חיפה על הפועל עכו

"פרסומים בסרביה יש כל הזמן, והיו גם בעונה שעברה. שמענו לא פעם שוולדימיר סטויקוביץ' רוצה לעזוב, אבל בשורה התחתונה, כשישבנו איתו, הבנו שאין לזה אחיזה במציאות. אם אתה שואל אותי, יכול מאוד להיות שהפרסומים האלו הם חלק ממשא ומתן". כך אמרו אמש (ראשון) במכבי חיפה בעקבות הפרסומים בסרביה לפיהם סטויקוביץ' יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר, כנראה לליגה הטורקית.

אתמול הכחישה נציגתו ויקי וקנין כי יש מגעים עם קבוצה אחרת. "אני מאחלת לכולנו, כולל לעצמי כי מכבי חיפה יקרה ללבי, שסטויקוביץ' יפרוש במדי הקבוצה", אמרה. על פי כל ההערכות הצדדים ייפגשו בקרוב מאוד. בחיפה הכחישו כי קיים פיצוץ במשא ומתן מאחר וטרם נפגשו איתו בנוגע לחוזה. המועדון שילם ביוני 2014 כ-700 אלף יורו תמורת השחקן, שהוצע לה, על פי מקורבים לעסקה, כמה חודשים קודם לכן בחינם. החוזה של השוער בן ה-32 עומד על כ-400 אלף יורו בעונה, והוא מסתיים בתום העונה הבאה (2016/17), כשבחיפה טוענים כי המועדון מחזיק באופציה חד צדדית לעונה נוספת.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר? ולדימיר סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

שחקנים בקבוצה יצאו להגנתו של הקפטן יוסי בניון, לאחר שמעבר לשריקות הבוז כלפיו, במהלך המשחק הוא ספג קללות מקומץ אוהדים שישבו מאחורי השער. אתמול האירוע הזה הגיע לשיאו, כשברשת פורסמה תמונה של בניון עושה לכאורה תנועה מגונה לקהל, אולם בסרטון המקורי הוא נראה בכלל מכוון את סטויקוביץ'. "כשאתה שומע את הקללות מהצד, קשה להבין איך שחקן יכול להתמודד עם הסיטואציה הזאת. מה הם מצפים, שיוכל לתפקד כשכל המשחק אוהדים שבאים לעודד את הקבוצה רוצים שהוא ייכשל? ספגנו לאורך כל המשחק קללות קשות וגם איומים, שריקות הבוז הן לא יותר מחלק קטן ממה שעברנו ולכן המחאה נכונה כרגע", אמר אחד השחקנים שצפה בסרטון. "הבעיה היא שאלה בדיוק אותם אוהדים שגדלו על בניון ושנים חיכו שיחזור".

כזכור, מלבד בניון גם חן עזרא, אלון תורג'מן, אוראל דגני וניקולה דרינצ'יץ' ספגו קריאות. שחקנים הדגישו כי לא יגיעו להודות לקהל כל עוד חלק מהשחקנים סופגים קללות. בסיום המשחק קיבלו חלק מהשחקנים מסרונים בהם הביעו אוהדים תמיכה. אתמול עלתה יוזמה של נציגי האוהדים ומקורבים למועדון ליזום פגישת פיוס בין נציגי השחקנים לחלק מהקהל.

בקרוב תיערך פגישה נוספת בין ההנהלת לקשר עטאא ג'אבר, זאת על רקע המתיחות שנוצרה בעניין החוזה שלו. ג'אבר היה אמור לחתום לשלוש שנים, אך ברגע האחרון התגלעו חילוקי דעות על רקע הבדלים שנוצרו בין הסיכום בעל פה עם נציגו אבי נימני, לבין טיוטת ההסכם. איסמעיל ריאן צפוי לחתום לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully