וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על אמיר כבירי, הדרבי יקבע את גורלו של וואליד באדיר

לאחר שהפסידו גם להפועל באר שבע, גורמים בהפועל תל אביב מבקרים גם את הבעלים. הסיבות: הקרדיט לבאדיר ולמנהל הטכני של המועדון. אכזבה מרייכרט ("נראה שהוא לא מתאמץ"), שחקן: "לא רוצים אפילו לחשוב מה יהיה אם ניראה ככה בדרבי"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב

נראה כי הפועל תל אביב התעוררה אמש (ראשון) מחלום. חלום על קבוצה טובה, או על קבוצה שתגיע לפלייאוף העליון. אבל לאחר ה-3:1 מול הפועל באר שבע, הבינו במועדון שיש לא מעט בעיות בסגל, עם או בלי קשר למאמן על הקווים. האווירה בקבוצה הייתה קרובה לייאוש, בעיקר בגלל היכולת במהלך המשחק: "עשינו בונקר כמו קבוצה קטנה", אמר אחד השחקנים. "נכון שזו קבוצה חדשה, אבל להפועל תל אביב אסור להיראות ככה. לא רוצים אפילו לחשוב מה יהיה אם ניראה ככה בדרבי".

חדש: אפליקציה לוואלה ספורט, באייפון ובאנדרואיד

אז חמישה ימים לפני הדרבי הגדול ונראה כי הפועל תל אביב חווה עוד משבר גדול. בצד המקצועי, נראה שכרגע לאדומים אין ממש פיתרון מיידי. במועדון עדיין טוענים שהם מחכים לאלי גוטמן לפחות עוד פרק זמן מסוים, אך נראה כי גם בהנהלה מבינים כי אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים עוד זמן רב ולהשאיר את המפתחות בידיו של וואליד באדיר חסר הניסיון. נראה כי במידה מסוימת ההמתנה לגוטמן תהיה קשורה ישירות ליכולת בדרבי הקרוב. אם הקבוצה תציג יכולת אחרת לגמרי, מעודדת, כזו שתגרום להנהלה להמשיך להאמין כי באדיר יכול לסתום את החור בתפקיד המאמן עוד זמן מה , אזי ההמתנה לגוטמן תימשך. אם האדומים שוב ייראו חסרי אונים כמו מול הפועל באר שבע, אזי שכבר בשבוע הבא, מיד אחרי הדרבי, ככל הנראה תחזור הנהלת הקבוצה לחפש מועמדים ישראלים, כאלו שמתאימים לאמן קבוצה צעירה וחסרת ניסיון.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול לוקאס וינטרה שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מה יהיה בדרבי? וינטרה בפעולה/יוסי ציפקיס

בכל מקרה, כבר לאחר המשחק נראה כי אנשים בתוך המועדון וכאלה שקרובים אליו חיפשו אשמים בעקבות היכולת הנוכחית. הביקורת שנשמעת יותר ויותר בזמן האחרון בתוך המועדון האדום היא דווקא על הבעלים, אמיר כבירי ועל העובדה שאין מאמן קבוע בשלב הזה של העונה, וכן על כך שהוא שנותן קרדיט יתר על המידה למנהל הטכני/מקצועי של המועדון, ניר אפרתי.

בהפועל הוא כבר קיבל את הכינוי המחמיא "המוח" ונראה כי אפרתי הוא כמעט האחראי הבלעדי לבניית הסגל של האדומים העונה. אין שחקן כיום בקבוצה שלא קיבל את אישורו או קיבל המלצה על ידיו ולכן הביקורת הגדולה על כבירי שאיפשר ועדיין מאפשר לאפרתי להיות הסמכות המקצועית העליונה במועדון ללא ניסיון מוכח בתפקיד. בנוסף, גורמים המקורבים למועדון טוענים כי הפועל תל אביב שוב נקלעה למשבר כלכלי ואין לאדומים כמעט אפשרות לשלם משכורות גבוהה למאמן זר איכותי ואולי אף למאמן ישראלי בכיר.

מלבד דברים אלו, במועדון יש אכזבה ממספר שחקנים ובראשם בן רייכרט שרחוק מאוד מהיכולת שלה ציפו. אתמול אף אמרו עליו בקבוצה: "אף אחד לא ממש מבין מה עובר עליו. לא נראה אפילו שהוא מתאמץ על המגרש". אך לא רק רייכרט זכה ל"מחמאות" שכאלה. אצל האדומים יש אכזבה גדולה מאיסו לינגאנה, אדי גוטליב ועוד מספר שחקנים מובילים. "אמנם יש לנו חדר הלבשה טוב, אבל על המגרש אין לנו מנהיגים", טען אחד השחקנים. "כל פעם שאנחנו חוטפים שער אז הקבוצה ישר נשברת וזה חייב להשתנות".

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עתידו לא ברור. וואליד באדיר/יוסי ציפקיס

"לקח לי זמן עד שנכנסתי לכושר", אמר סיראז' נאסר, ששיחק בפעם הראשונה במדי הפועל תל אביב דווקא מול האקסית. "זו ממש לא הייתה בפתיחה חלומית בשבילי כי רציתי שננצח ולא חשוב לי רק להבקיע, אלא גם לא להפסיד. התנאים בהפועל תל אביב מצוינים ואני שמח שאני פה. גם מבחינה מקצועית אני שמח. אסור לשכוח, הפועל באר שבע הייתה לפני כמה שנים כמו הפועל תל אביב של היום. התחלנו הכול מלמטה ועלינו לאט לאט. אני מאמין שגם פה נצליח".

הקשר הוסיף: "התרגשתי מאוד כל השבוע הזה כשהבנתי שאהיה בסגל. כולם התקשרו מבאר שבע ואיחלו לי בהצלחה. אני שמח שהגעתי להפועל במצב הזה כי אני רוצה להיות מהשחקנים שמתחילים את התהליך ויהיו הגורם להצלחה. יש לנו מנהיגים בקבוצה ואני יודע שנרים את הראש, אין לנו הרבה זמן לבכות. סף השבירה לא יישאר אותו דבר, אנחנו מתחזקים מנטלית לאט לאט. טוב לנו עם וואליד. יש לו מספיק ניסיון בתור שחקן, הוא יכול להביא את הניסיון הזה גם לקריירת האימון שלו".

מכירת הכרטיסים למשחק הדרבי תיפתח הערב בשעה 21:00 באתר לאן. המכירה היא לאוהדי הפועל תל אביב בלבד, בשערים 2,8,13. בהנחיית המשטרה ובמטרה למנוע באופן מוחלט את כניסתם של אוהדי היריבה לשערי הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully