וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע אופטימית: "הבכירים מספקים מספרים. לא חשבנו שהמסה תהיה כזאת"

26.10.2015 / 7:27

בהפועל באר שבע כבר לא חוששים לדבר על אליפות: הובאן, ברדה, וואקמה וראדי עם 18 שערים בכל המסגרות. מחמאות לראדי: "לא ברור איך מכבי תל אביב ויתרה עליו". שהר ייעדר עוד שלושה שבועות?

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב

"יש אווירה שונה לגמרי העונה בהפועל באר שבע. אלונה ברקת השקיעה הרבה כסף ורואים תוצאות. קורה העונה משהו אחר, כל השחקנים הבכירים שלנו מספקים מספרים ולמען האמת לא חשבנו שהמסה תהיה כזאת. אפשר לאיים העונה על כל התארים". כך אמרו אמש (ראשון) בהפועל באר שבע לאחר ה-1:3 על הפועל תל אביב. אובידיו הובאן ואליניב ברדה כבשו חמישה שערים כל אחד (בכל המסגרות), מהראן ראדי ואנתוני וואקמה ארבעה, בן שהר עם שלושה ומאור מליקסון כבש שניים.

"לא היה ספק שהובאן ומליקסון ישחקו. ברגע שלקבוצה הולך טוב, כולם רוצים להיות שותפים להצלחה הזאת ומוכנים להקריב מעצמם", אמרו במועדון. שחקנים העריכו את העובדה שסיראז' נאסר לא חגג אחרי הגול שהבקיע, למרות שעזב בטריקת דלת את המועדון. במועדון מעריכים מאוד את השיפור ביכולת של מליקסון, אבל שחקן נוסף שבולט לאחרונה הוא ראדי. "לא ברור איך מכבי תל אביב ויתרה עליו. זה אחד משחקני האמצע הכי טובים שיש בישראל בשנים האחרונות", החמיאו לקשר. שחקנים סיפרו כי ויליאם סוארס עבר תקופה לא פשוטה בעקבות הביקורות עליו, אך החליט להתעלם. לאחר המשחק הוא חגג עם שאר השחקנים בחדר ההלבשה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
זכה לקרדיט. ברק בכר/יוסי ציפקיס

וגם המאמן קיבל קרדיט. שחקנים הסבירו כי "ברק בכר עושה את ההתאמות הנכונות לפני כל משחק, הוא יודע בדיוק מה לשנות תוך כדי תנועה. בהתחלה פחות ראו את זה, אבל היום שמים לב שכל השחקנים באים לידי ביטוי". למרות ההצלחה, בבאר שבע יש גם חשש מסוים מעזיבת שחקנים בחודש ינואר. כבר עתה ברור שלאחר חזרת מאור בוזגלו ובן שהר, אם לא יהיו פציעות חריגות - המחליפים יקבלו פחות ביטוי. שלומי ארבייטמן עשוי לבקש לעזוב, אביתר אילוז לא מוצא את מקומו בסגל, אך יחד עם זאת הדגישו במועדון: "עד כה הרוטציה של בכר הוכיחה את עצמה. כל הזמן יש פציעות וכולם ישחקו. כדי לקחת תואר העונה כולם צריכים להקריב מעצמם ולהיות סבלניים".

"אני לא מסכים שאנחנו משתפרים במחזורים האחרונים, מתחילת העונה אנחנו נראים טוב, אולי להוציא את המשחק מול הפועל עכו", אמר אופיר דוידזאדה. "המטרה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו לא יוצאים בהצהרת כוונות. כמו כל עונה, שואפים לכל התארים. אני לא יכול לומר שהתחושה היא טוב יותר, עברו רק שבעה מחזורים. אנחנו מחוברים יותר, אבל עדיין זאת רק תחילת העונה. צריכים לעבוד קשה".

"יכול להיות שאנחנו בשלים יותר העונה", סיפק דוידזאדה משפט מעניין. "אבל כדי לומר דבר כזה צריכים להמשיך עוד כמה משחקים. המטרה שלי מתחילת העונה היא להשכיח את העונה הקודמת. זאת עבודה של כל הקבוצה שנותנת לי ביטחון. כיף לשחק עם כולם, עם מליקסון, וואקמה, יש לנו הרבה שחקנים איכותיים העונה. איתן עזריה עוזר לנו המון. למדתי המון דברים שאקח איתי לאורך כל הקריירה. האיצטדיון נותן לנו תחושה של ביתיות, כוח אדיר".

בן שהר לא יעמוד לרשותה של הקבוצה גם במחזור הבא. כזכור, במהלך השבוע חזר שהר לאימונים, אך לא נכלל בסגל למשחק האחרון משום שהפציעה שלו החמירה. כעת מעריכים כי שהר יחזור רק בעוד כשלושה שבועות, כשעדיין אין תאריך סופי לחזרה שלו. גם מאור בוזגלו צפוי להיעדר כשלושה שבועות. המשחק האחרון של שהר היה מול הפועל רעננה, לפני חודש וחצי בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully