וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גיא גודס יפוטר ממכבי תל אביב. מזרחי: "בינתיים אין שינוי"

26.10.2015 / 0:30

המגמה בהנהלת הצהובים היא להיפרד מהמאמן: "לא יכולים להיראות כך". גודס: "נראינו כמו זומבים, מאמין שאוכל להוציא את הקבוצה מהמצב". איבנוביץ', גרשון, שמיר ושרף מועמדים. מזרחי: "לא הוחלט שום דבר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה היה צפוי לאור פתיחת העונה החלשה ביורוליג, וההפסד הערב (ראשון) נגד הפועל ירושלים (89:82) ככל הנראה שם את החותמת הסופית: מסתמן כי הנהלת מכבי תל אביב תפטר את המאמן גיא גודס.

חדש: אפליקציה לוואלה! ספורט, באייפון ובאנדרואיד

כשעה ארוכה אחרי סיום המשחק הנהלת מכבי תל אביב דרשה מהעיתונאים לפנות את האולם, ודייויד פדרמן, אודי רקנאטי ושמעון מזרחי קיימו שיחה עם גודס, ובה הביעו בפניו את דאגתם ממצבה המקצועי של הקבוצה בתקופה האחרונה. אחרי הפגישה מזרחי שמר על עמימות. כשנשאל לגבי עתידו של גודס, והשיב כשאמר לוואלה! ספורט: "בינתיים אין שינוי, לא הוחלט שום דבר". דייויד פדרמן יצא מהישיבה ונשאל האם גודס יאמן במשחק הקרוב של מכבי תל אביב מול דינמו ססארי ואמר: "שמעתם משהו אחר? גם אני לא".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
הקדנציה שלו קרובה לסיום. גודס/ברני ארדוב

הפור נפל למעשה כבר לפני יומיים, אחרי ההפסד הביתי למלאגה ביורוליג. בכירים בהנהלה דרשו להיפרד מגודס, אולם הדור הוותיק ביקש להשהות את ההחלטה הסופית. בו בזמן עסקו הצהובים בחיפושים אחר מאמן חדש.

אחת הראיות למעמדו החלש של גודס הגיעה לידי ביטוי במהלך המחצית כשעו"ד שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, ירד לגעור בשחקנים, שירדו להפסקה בפיגור 53:29. כמו כן, חברי ההנהלה זעמו על השחקנים וצעקו עליהם במהלך הרבע השלישי שיתחילו לעשות הגנה.

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות כך, לא בליגה ולא ביורוליג", אמר גורם בכיר בהנהלה לוואלה! ספורט, "הוא לא שולט בשחקנים ובקבוצה".

רשימת המועמדים לתפקיד אינה ארוכה, כשאופציית המאמן הזר כוללת כרגע רק את דושקו איבנוביץ' המונטנגרי (מאמן נבחרת בוסניה).

בשיחות בין ראשי הקבוצה במהלך סוף השבוע זכה עוזר המאמן בעונה שעברה, פיני גרשון, לתמיכתו של היו"ר שמעון מזרחי, והוא המליץ להשיבו לקדנציה רביעית בעמדת המאמן הראשי. גם שמו של מאמן נועלת הטבלה, צביקה שרף, הוזכר.

כך או אחרת, מי שזוכה לתמיכה מקיר לקיר בהנהלת מכבי הוא דן שמיר, אך העדיפות היא להחתימו כעוזר מאמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דרגאן בנדר שחקן מכבי תל אביב עם גיא גודס מאמן הקבוצה. ברני ארדוב
עוד ערב עגום מבחינת גודס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר בסיום המשחק ל"חדשות הספורט": "זו סיטואציה קשה, נראינו כמו זומבים על המגרש. כל מהלך פשוט לא הלך נורמלי. קיבלנו סלים בחיתוכים רגילים, השחקנים היו משותקים. הלחץ מסביב כנראה השפיע. אני מנסה לקחת על עצמי את הלחץ. אמרתי לשחקנים במחצית שיילכו ויילחמו".

גודס נשאל האם צעק על השחקנים ואמר: "לפעמים לצרוח ולהעיף כסאות זה עושה אפקט הפוך. להגיד מה שאני רוצה ולהגיד מה שאני רוצה, זה חשוב יותר. אני חושב שאיתי שגב היה מצוין היום, הכניס אנרגיות. אמרו שבמכבי תל אביב לא משחקים צעירים, הנה היום שותפו צעירים.

"הלחץ בשבועיים האחרונים נתן את אותותיו. שיחקנו יוצא מן הכלל בגביע ווינר ובהכנה. ברגע שרנדל נפצע, זה פגע לנו בכל האיזון בקבוצה. היינו צריכים לעבור לסגנון משחק אחר. אין לנו ארבע אמיתי. הקבוצה תלמד לשחק ביחד עם הזמן. צריך לזכור שזו קבוצה חדשה, יש פה שחקנים כמו פארמר שהיה כוכב בקבוצה אחת, רוצ'סטי שהיה כוכב בקבוצה אחרת. צריך לתת לזה זמן".

על הדיבורים בנוגע לעתידו אמר המאמן: "אלה זמזומים של תקשורת שמשפיעים על הקבוצה, על ראשי המועדון, על השחקנים. לי לא אמרו שום דבר. אנחנו צריכים לנטרל את הרעשים מבחוץ, היו מאמנים שעברו את הסיטואציות שאני עובר והיום נמצאים במקומות יפים. אני יודע שלפרשנים אין סבלנות ולאנשים ואוהדים אין סבלנות. אמרתי לקבוצה שאני מנטרל את כל הרעשים ושאני אתמודד עם זה".

כשנשאל גודס האם הוא מאמין שהוא והצוות שלו יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה, אמר: "אני חושב שאני והצוות שלי יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. זה תלוי בשחקנים ובכך שכל אחד יוותר קצת על האגו שלו. המחצית השנייה נתנה לי שמץ של תקווה. הצוות זו לא הבעיה במכבי תל אביב. יש לנו צוות עם הרבה ניסיון. ראינו את הפועל ירושלים, שהיא קבוצה שמשחקת כבר שנה שנייה ברציפות, איך היא שקטה ושוטפת. יש לנו שחקנים עם איכויות, אנחנו צריכים להבליט את האיכויות ולהסתיר את החסרונות". כאשר נשאל מי מנהל את המועדון כרגע, אמר גודס: "אני לא יודע מי בצד ומי בפנים. אני יודע שדייויד פה ושמעון פה".

עדכון ראשון: 23:02

שחקני מכבי תל אביב מתוסכלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully