וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "מקום שני לא אומר הרבה בשלב זה, מתרכזים רק במשחק הבא"

25.10.2015 / 12:47

מאמן הפועל רעננה לא מסמן מטרות ארוכות טווח לאחר הניצחון על מכבי פתח תקוה. שביעות רצון במועדון מבדש: "הוא הערך המוסף של הקבוצה, התרומה שלו משמעותית לא פחות משל ווקאמה"

בהפועל רעננה שמחו מאוד לאחר הניצחון נגד מכבי פתח תקוה 0:2 אמש במושבה, שהעלה את הקבוצה זמנית לפחות למקום השני, אך שומרים על פרופורציות.

המאמן חיים סילבס אמר אתמול לאחר המשחק: "ניצחנו קבוצה מצויינת, זה כיף להיות במקום השני אבל אין לכך יותר מדי משמעות. המיקום הזה לא אומר כלום בשלב הזה ואנחנו גם לא מסמנים מטרות רחוקות, רק את המשחק הבא והטווח הקצר".

ברק בדש שחקן הפועל רעננה מאוכזב. מגד גוזני
"צנוע ורעב". בדש/מגד גוזני

סילבס החמיא גם לברק בדש, שכבש אתמול את שערו השני העונה, וסימן את תוספת הכוח שהביא איתו החלוץ שהגיע ממכבי תל אביב. שחקנים בקבוצה אמרו: "אין לו את הנתונים של ווקאמה, אבל התרומה שלו משמעותית לא פחות, עם האופי שלו שמלכד את כולם. הוא לקח אליפויות עם קרית שמונה ועם מכבי תל אביב, עשה דברים גדולים, ובא לפה צנוע ורעב כמו ילד שעלה מהנוער. האישיות שלו היא משהו שהיה חסר כאן גם בשנים הקודמות".

הקשר בן בנימין אמר לאחר המשחק: "כולם עבדו קשה, זה הכוח שלנו. בעונה שעברה היינו תלויים בוואקמה, העונה זה שונה וכולנו מרגישים את זה. אמנם כולם עובדים בשביל קנגווה אבל עושים זאת כיחידה אחת. אני מקווה שנסיים את העונה כמה שיותר גבוה אך עדיין אי אפשר לדעת כלום, ממשחק למשחק נדע לאן זה הולך ולא נסתכל רחוק מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully