וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ההתרסקות של גיא לוזון נמשכת

25.10.2015 / 13:15

2 נקודות מ-27 אפשריות, זה מה שהשיג גיא לוזון בצ'רלטון לפני שפוטר. עם 0 תארים בקריירה כמאמן ומשפחה שתמיד נמצאת שם, האם הסטטיסטיקה של המאמן הישראלי תחזור לנשוך אותו?

אימג'בנק GettyImages

גיא לוזון פוטר אמש מצ'רלטון אחרי 2 נקודות מ-27 אפשריות העונה. לוזון מציג עד כה קריירה של 0 תארים (לא, גביע הטוטו בישראל לא נחשב) ויותר מדי התרסקויות מפוארות.ע ד כה, כל התרסקות של לוזון לא הפריעה לג'וב הבא, והרי ממילא סביב מינוייו תמיד ריחף צל של ספק. פתח תקוה? בגלל המשפחה. נבחרת צעירה? בגלל המשפחה. ליאז'? בגלל הסוכן. צ'רלטון? הזזה של דושאטלה.אין שום פסול באדם עם קשרים. להפך - בכל ביזנס, קשרים זה דבר נהדר. אבל מעניין האם מתישהו הסטטיסטיקה של לוזון תחזור לנשוך אותו. מינוי שלו לנבחרת, למשל, יוכיח שאין באמת רזומה שצריך להראות, שאין דרישת סף, ושהסיפורים והחברים חזקים יותר מהמספרים. מצד שני, יהיה מדובר במינוי טיפוסי של לוזון - מינוי שסביבו מרחף צל של ספק, וסופו (ספרד, איטליה, זוכרים?) בהתרסקות מפוארת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully