וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בבני יהודה: "כמו שהמשחק התפתח, התיקו הוא כמו ניצחון"

25.10.2015 / 9:56

בבני יהודה היו מרוצים מהתיקו הדרמטי נגד קרית שמונה: "הראינו הרבה אופי, הפסד היה טבעי לכולם". אסי בלדוט: "אנחנו שווים יותר נקודות". השוער הצרפתי סשה בסטיין ייבחן

בבני יהודה הייתה אתמול שביעות רצון מהעובדה שהקבוצה הצליחה לחזור מפיגור 2:0 לתיקו ביתי (2:2) בדקה ה-90 נגד קרית שמונה.

אחד השחקנים אמר הבוקר: "זה כמו ניצחון, במיוחד איך שהמשחק התפתח וכבר אנשים קיבלו את ההפסד. הקהל עמד כבר לקלל ובמקום זה כולם יצאו שמחים ועודדו. זה חשוב מאוד גם להמשך. יש לנו דרך ארוכה, כל משחק הוא מלחמת עולם".

הקשר הוותיק אסי בלדוט אמר בסיום המשחק: "אני חושב שדווקא התחלנו את המשחק עם ביטחון, התחלנו טוב אבל משום מקום קיבלנו את הגול וזה קצת שבר אותנו. במחצית השנייה רצינו להשוות ואפילו לנצח, אבל ה-0:2 דחק אותנו לפינה. אני שמח שגילינו אופי וחזרנו למשחק. יש מקום לשיפור, יש קבוצה עם שחקנים טובים וכשרוניים. היינו צריכים להיות עם יותר נקודות, זו ליגה קשה ושוויונית, אני מאמין שנשתפר ונביא עוד נקודות".

השבוע ייבחן בקבוצה השוער הצרפתי סשה בסטיין. במידה שירשים ייתכן כי יצורף לקבוצה, אך יחד עם זאת יוסי אבוקסיס לא ממהר לצרף שוער בן 20 ובשלב זה הוחלט על התרשמות בעיקר לבקשת נציגי השחקן. במקביל, הושג סיכום בסוף השבוע עם הבלם דן מורי על חזרתו אחרי שלוש שנים בהולנד.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה (שמאל) חוגג עם אסי בלדוט. ברני ארדוב
שחקני בני יהודה חוגגים את השוויון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully