וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שלומי דורה לא יפוטר בשלב הזה, השחקנים קיימו אסיפה סגורה

25.10.2015 / 16:15

למרות שרשמו משחק נוסף ללא ניצחון, במועדון לא מתכוונים בשלב הזה להראות למאמן את הדרך החוצה: "השחקנים תומכים בו". השחקנים התכנסו ללא הצוות המקצועי וההנהלה, ויבקשו מאוסידון לתת הזדמנות נוספת להם ולדורה

one

בווידאו: ה-0:0 בין בני סכנין ומכבי נתניה, כולל ההחמצה המדהימה של הילאל מוסא

במכבי נתניה התאכזבו מאוד מה-0:0 מול בני סכנין אמש (שבת) במיוחד לאור העובדה שהקבוצה שיחקה עם שחקן יותר לאורך מחצית שלמה. בהנהלת המועדון מודאגים מאוד מהמצב של הקבוצה שירדה למקום האחרון, אך בשלב זה הוחלט שלא לבצע זעזועים בצוות המקצועי. היו"ר דורון אוסידון אינו מתכוון לפטר את המאמן שלומי דורה בשלב זה, ואם החלטה כזו תיפול היא תתקבל רק בהמשך השבוע. "ברור שכשאתה במקום האחרון המעמד מתערער כולל המאמן וכולל השחקנים", אמר גורם במועדון. "בשלב זה אין החלטה לפטר את דורה ואנחנו גם יודעים שיש לו את תמיכת השחקנים. אוסידון יצטרך לקבל את ההחלטה בסוף". דורה עצמו התייחס לכל הדיבורים שהיו בשבוע החולף על מעמדו: "דיברתי עם דורון הרבה פעמים לאורך השבוע ושאלת מעמדי לא עלתה בכלל על הפרק".

בקבוצה מרוצים מהמשחק ההגנתי שמפגינים השחקנים וחילקו מחמאות לשוער ברק לוי, אך עם זאת קיימת דאגה מכך שאין מישהו שיסיים מצבים בחלק ההתקפי. כבר בינואר צפויים בנתניה לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה אחד לפחות.

השחקנים ערכו היום אסיפה מיוחדת לפני האימון, בניסיון להתאושש מהמצב הקשה של הקבוצה, ללא אנשי הצוות מקצועי או הנהלת המועדון. רבים מהשחקנים הדגישו את הצורך בנטילת אחריות ובהפגנת גישה מחויבת יותר. בסיום הוחלט לשוחח עם היושב ראשון דורון אוסידון, ולבקש ממנו לתת ניסיון נוסף לקבוצה במתכונת הנוכחית ולא לבצע זעזוע בצוות המקצועי. "הייתה אסיפה טובה" אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "החלטנו שאנחנו אשמים במצב ואנחנו צריכים לעזור לעצמנו ולשלומי לצאת מהמצב הזה ביחד".

שחקן מכבי נתניה, משה לוגסי. אדריאן הרבשטיין
הסיפור נסגר. לוגסי עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו גם מרגישים שזה 0:0 שהוא כמו הפסד, גם אחרי האדום והמצבים שהגענו אליהם", אמר טל איילה. "אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, נותנים לנו הכול ואני לא יודע באמת מה להגיד. פספוס גדול שלא לקחנו שלוש נקודות במשחק כזה". איילה נשאל על שני המשחקים הבאים מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב: "ראינו מה עשתה הפועל רעננה והכול יכול להיות בכדורגל. מכבי נתניה לא תהיה במקום גרוע יותר מאיפה שהיא נמצאת עכשיו. אנחנו אשמים במצב ונצא ממנו יחד".

בקבוצה היו מרוצים שהסיפור בין משה לוגסי לאוהד שקילל אותו הסתיים, כשמי שהחל בתיווך בין הצדדים הוא הקפטן רומאריו פירס, ששוחח הקהל כשלאחר מכן הצטרפו שחקנים נוספים בראשם שמעון הרוש שהביא עימו את לוגסי מחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully