וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שרצקי מתח ביקורת על פרננדס ואזווצ'קוו בחדר ההלבשה

25.10.2015 / 8:36

הבעלים כעס בדקות שאחרי ה-2:2 מול בני יהודה. השחקנים התאכזבו קשות: "היינו נאיבים"". ביקורת קשה על השופטים, בקבוצה מעריכים: מכבי תל אביב ומכבי חיפה ייאבקו על עאבד בינואר

one

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי מתח ביקורת על שני זרים של הקבוצה בחדר ההלבשה של הקבוצה אחרי התיקו 2:2 אמש (שבת) מול בני יהודה אתמול. שרצקי נכנס לחדר ההלבשה, פנה לחלוץ הוגו אזווצ'קוו ושאל אותו למה התמהמה עם הכדור באחת מההתקפות המתפרצות של הקבוצה במקום לכבוש. שרצקי המשיך לבקר שחקנים נוספים ופנה גם לבלם קאסיו פרננדס, אותו שאל אותו מדוע החזיר כדור אחורה בחוסר אחריות בשער שנכבש לחובת קרית שמונה מרגלי אוהד קדוסי. פרננדס השיב שאם היה רואה את קדוסי לא היה מחזיר כדור ככה ושמדובר בטעות. שרצקי, שנראה עצבני מאוד, נרגע לאחר דקות אחדות וניסה להרגיע את השחקנים ולעודד אותם לקראת המשך העונה.

לא רק שרצקי התאכזב מהתוצאה, אלא גם השחקנים. "היינו צריכים להבקיע להם חמישה או שישה שערים", אמר שחקן. "הם לא הגיעו למצבים בכלל ובסוף לא ירדנו מנצחים. אנחנו נאיבים ופראיירים, אנחנו חייבים להרוג משחקים כאלה הרבה לפני הדקות האחרונות".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כעס ונרגע. שרצקי/ברני ארדוב

"פתחנו טוב את המשחק ועשינו מחצית ראשונה טובה מאוד", הסביר וובה בראון, שלשמחתו האדום שספג לא ימנע ממנו לשחק במחזור הבא בשל משחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה, שישוחק באמצע השבוע. "בדקות האחרונות לא שיחקנו חכם ושילמנו על זה ביוקר, אבל אין לנו מה לתרץ. המשחק הזה נגמר. נצטרך לעשות חושבים ובגלל משחק כזה אנחנו לא צריכים להיעצר, אלא ללמוד ולצאת לדרך חדשה". על האדום שספג אמר הקשר: "אני לא חושב שהגיע לי צהוב שני. השחקן נתקע לי בשרוכים ואין לי מה לתרץ, אני חושב שהשופט טעה, אבל נמשיך הלאה".

גם גיא חיימוב לא אהב את החלטת השופט לשרוק לפנדל ואמר לאחר המשחק: "אני חושב שלא היה פנדל, השופט היה קל על ההדק והיה צריך להפעיל שיקול דעת. זה הכדורגל וצריך להמשיך קדימה. אין ספק שהטעויות שלנו שעשינו החזירו את בני יהודה למשחק. היינו יכולים לגמור את המשחק, אבל צריך להתמודד ואין מה לעשות".

מלבד העניינים המקצועיים, בקרית שמונה מאוד לא אהבו את התנהגות הקהל של בני יהודה שקרא קריאות גזעניות לטענתם נגד אחמד עאבד וסלאח חסארמה. בקבוצה שיבחו את עאבד, שנמצא בכושר שיא. גורמים במועדון העריכו שבינואר הקרוב לחלוץ שמשתייך לסגל הנבחרת יהיו לא מעט הצעות כאשר ההערכה היא שכמו במקרה רועי קהת, קבוצות כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב ייאבקו על שירותיו.

שרצקי התייחס לסוגיית אחמד עאבד ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא מתכוון לשחרר את עאבד בינואר עבור שום סכום". כמו כן, הבעלים מחה גם כן נגד החלטת השיפוט ואמר: "ראיתי בלילה מספר פעמים את הפנדל ולא היה מקום לשריקה, אבל אנחנו כבר רגילים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איציק עזוז שחקן בני יהודה (שמאל) מול אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
רועי קהת 2? עאבד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully