וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שבת בלי כדורגל: ה-11 של השבת על שיבוץ המשחקים של המנהלת

אם המנהלת לא מצליחה לדאוג לשבת אטרקטיבית, לא צריך מנהלת. שיבוץ המשחקים המשעמם רוצח את המוצר. אורן יוסיפוביץ עם ה-11 של השבת, כולל: ההתייחסות הנכונה למכבי חיפה - כמו בחור שרק נגמל מניקוטין, וההתרסקויות המפוארות של גיא לוזון

one

1. המנהלת שהורסת את השבת

עדיין לא קיבלנו סיבות מספיק טובות להקמת המנהלת, אבל אתמול קיבלנו סיבה מצוינת לכך שאפשר לפרק אותה. אם במנהלת הזו, שאמורה לתחזק את ליגת העל, אין מספיק כוח כדי לדאוג שהפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב בשבת, אז אפשר לסיים עם הפיאסקו הזה. גוף אחד שלא ממש מקדם את הכדורגל בישראל כבר יש לנו; לא צריך שניים.

להלן הפרומו השקרי של מנהלת הליגות לשבת זו

המחזור מתקרב, הרגש חוזר, הפרומו לפניכם. תבלו...

Posted by ‎מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL‎ on Friday, October 23, 2015

להלן הפרומו האמיתי של מנהלת הליגות לשבת זו:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כנראה שמארגן הלו"ז במנהלת הוא אדם דתי, שומר שבת; או שלצער כולנו מדובר באדם ששכלו בגד בו. כי הוא קבע, הזוי שכמוהו, שבשבת הזו לא ישחקו מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל באר שבע. ארבע 'גדולות' מתוך חמש. הוא קבע שהמשחק הראשון שיראה אוהד הכדורגל בישראל, אחרי שבוע עבודה עמוס וקשה, במצב ביטחוני רעוע, יהיה בני סכנין נגד מכבי נתניה בדוחא. וכך קיבל אוהד הכדורגל משחק משעמם, חסר רייטינג וחסר באזז - בלי קשר לתוצאה.

ה-0:0 היה רק הקיא שבקצפת.

כך, מארגני הלו"ז במנהלת-לרצח-הכדורגל-בשבת החליטו להציב את המשחק הכי משעמם שאי פעם שודר, מול ריאל מדריד וצ'לסי. וכך, 14 אוהדי הכדורגל שבטעות נתקעו על 52 (זה בטוח קשור לשלט שאבד או לסוללות שהתרקנו), לבטח לא יחזרו.

כי זה מה שהיה אתמול ב-17:30.

בערוץ 50: קרב הבלתי מנוצחות בספרד.
בערוץ 54: קריסתו של מוריניו.
בערוץ 52:

וזה לא רק הדיכאון הטלוויזיוני. תחברו את כמויות הצופים ששהו אתמול במגרשי ליגת העל, להוציא את סמי עופר. זה בסדר, לא צריך מחשבון.

שבת בלי מכבי, הפועל, באר שבע ובית"ר? באמת? אני מבין את הטוטו ומבין את צ'רלטון - מדובר בביזנס, והם רוצים להבטיח לעצמם את הטוב ביותר. אבל אם במנהלת לא יכולים להילחם על השבת, להתעקש על סיפוק המוצר הכי מעניין ללקוחות שלהם, אז לא צריך מנהלת.

אז זה שניהול הכדורגל פה עדיין רקוב, כולם יודעים. את זה שעדיף לשחק מוקדם ובשעה אחידה - כולם טוענים. אבל לא. לא בישראל. בספרד מקבלים את ריאל מדריד בצהריים, באנגליה מקבלים את צ'לסי בצהריים, ורק בישראל צריך לחכות ל-19:30 כדי לקבל את מכבי חיפה - שאגב, משחקה מול עכו עניין אתמול בעיקר בגלל המשבר. ביום רגיל גם זה באנקר מפוהק.

רק לפני כמה שבועות היתה מלחמה על השבת, כיום המסורתי של הכדורגל. הכעס הופנה לעבר דרעי, לעבר ארגון השחקנים, לעבר הרבה אנשים. מי ידע שדווקא המנהלת שונאת כדורגל בשבת, יותר מכל גורם אחר.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יהיה שם, כל עוד יתנו לו. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

2. שחקן השבת - אלירן עטר

שער, בישול, עליונות. כרגע, אין שני לו במכבי חיפה. הוא ההתקפה, הוא הגולים, הוא הנקודות, הוא הניצחונות. הוא בעיקר שוב הוכיח שהוא תמיד יהיה שם כשמכבי חיפה תצטרך - כל עוד מכבי חיפה בכלל תתן לו.

גדי וילצ?רסקי, בדרן. פייסבוק, צילום מסך
גדי וילצ?רסקי, בדרן/צילום מסך, פייסבוק

3. שחקן השבת 2.0 - גדי וילצ'רסקי

האיש, שעל רצונותיו להיות הכרוז של הירוקים כבר נכתב בהרחבה במדור זה, עשה צעד נוסף לעבר המאבק על התפקיד הנכסף.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים/יוסי ציפקיס

4. מכבי חיפה, הסיגריה שאחרי

לא רק עטר היה טוב אתמול, בדרך ל-0:4 הקצבי מול הפועל עכו. ועדיין, את מכבי חיפה הכואבת הזו צריך לשפוט בעזרת גוגל. מחזור 8, פתיחת עונה מזוויעה וניצחון בית על הפועל עכו.

רגע - זה בדיוק מה שהיה בעונה שעברה.

הייתי אז בסמי עופר. אני זוכר את החיוכים. דרך חדשה, כולם דיברו. אבל לא ראינו דרך ולא חדשה - אלא אם מתכוונים שכמה שבועות לאחר מכן, קואץ' סטנוייביץ' חזר לדבר סינית.

נכון, חיפה שיחקה שוטף. רוני לוי העמיד הרכב טוב, זרק לפח את רוב מה שלא עבד בארבע העונות האחרונות. כמה שפחות תורג'מנים, כמה שיותר אוברניאקים. פחות עזרא, יותר פלט. ועדיין, זה היה מול הפועל עכו. קבוצה עם תקציב שכר שחקנים בגודל של בניון ועטר. המלצה לאנשי מכבי חיפה - אל תדברו היום על שינוי ולא על דרך ולא על חדשה. בניגוד לפתיחת העונה הזו שלכם, שמרו על שקט ועל פאסון. תמשיכו לעבוד. תמשיכו לכבוש. תמשיכו לנצח. אל תעשו את הטעות הזו שוב.

כבר ארבע שנים שמכבי חיפה היא כמו החבר ששוב מצהיר - זהו, אני מפסיק לעשן. ואז הוא זורק את הקופסה, וגאה בעצמו אחרי שבועיים, ולא מבין למה אתם לא מתלהבים כמוהו. ואז, כשאחרי חודש הוא חוזר לניקוטין, אתם מסבירים לו למה לא התלהבתם. כי התמכרות זו התמכרות, ולצאת ממנה זה קשה - לא משנה אם מדובר בסיגריות, באלכוהול, בקוקה קולה, בביסלי בצל או בכדורגל נוראי.

אז אתמול, שוב, מכבי חיפה הצהירה שהיא הפסיקה לעשן. אמש, היא שוב זרקה את החפיסה. עכשיו נראה אותה עוברת, כמו מכורה, כמו אלכוהוליסטית, את הדרך הארוכה - את סדרת 12 השלבים. מבחן גדול כבר בשבוע הבא, מול מכבי פתח תקוה. בעונה שעברה, אם כבר הזכרנו את תקדים עכו ואת 12 השלבים, חיפה לקחה מרב"ש רק נקודה מתוך 12, וכבשה אפס גולים.

שחקני מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק, אופיר קריאף. יוסי ציפקיס
כמה שיותר אוברניאקים. עם קריאף/יוסי ציפקיס

5. השבת בשורה אחת

‏א. הפועל רעננה במקום השני. חיים סילבס, בינתיים, במקום הראשון.
‏ב. יש שחקן יותר אהוב מברק בדש?
‏ג. בני יהודה, בתוספת הזמן. קרית שמונה צריכה לחטוף קנס ו/או הורדת נקודות.
‏ד. גיא חיימוב שוב זז מהקו בבעיטת פנדל. איפה גרינפלד כשצריך אותו?
‏ה. זו פעם ראשונה העונה שמכבי חיפה כובשת במחצית הראשונה. מדהים.
‏ו. שלומי דורה והקו התחתון זה סיפור האהבה הכי גדול של המאה ה-21.
ז. נתון להערב: הפועל באר שבע תנסה, לראשונה מאז מחזורים 22-25 של עונת 2013/14, לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

6. החמצת השבת

אוי, מוסא, אוי.

7. ציטוט השבת

"נמנע מלהסתכל בכלי התקשורת, המצב עד כדי כך חמור?" (רוני לוי)

8. ציוצי השבת

9. שיר השבת: עוד שבת בלי כדורגל

עוד שבת בלי כדורגל
בלי קהל, בלי רייטינג, בלי גדולות
עוד שבת בלי כדורגל
מקסימום נצפה באנגליות

יום חדש על המגרש יש באזז באימונים
מי יעלה, מי יירד ומי לפיטורים
רק לחכות ליום שבת לרגע השריקה
מה דוחא, מה נתניה, מה?!

עוד שבת בלי כדורגל...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. עוד קטסטרופה של גיא לוזון

גיא לוזון פוטר אמש מצ'רלטון אחרי 2 נקודות מ-27 אפשריות, העונה.

התגובה המיידית: לנבחרת?

גיא לוזון הוא כנראה מאמן כדורגל טוב, אבל עד כה מציג קריירה של 0 תארים (לא, גביע הטוטו בישראל לא נחשב) ויותר מדי התרסקויות מפוארות.

עד כה, כל התרסקות של לוזון לא הפריעה לג'וב הבא, והרי ממילא סביב מינוייו תמיד ריחף צל של ספק. פתח תקוה? בגלל המשפחה. נבחרת צעירה? בגלל המשפחה. ליאז'? בגלל הסוכן. צ'רלטון? הזזה של דושאטלה.

אין שום פסול באדם עם קשרים. להפך - בכל ביזנס, קשרים זה דבר נהדר. אבל מעניין האם מתישהו הסטטיסטיקה של לוזון תחזור לנשוך אותו. מינוי שלו לנבחרת יוכיח שאין באמת רזומה שצריך להראות, שאין דרישת סף, ושהסיפורים והחברים חזקים יותר מהמספרים.

מצד שני, יהיה מדובר במינוי טיפוסי של לוזון - מינוי שסביבו מרחף צל של ספק, וסופו (ספרד, איטליה, זוכרים?) בהתרסקות מפוארת.

11. ה-11 של ה-11 של השבת

רן קדוש
מארק ואליינטה
בן והבה
עמנואל אמבולה
בן בנימין
לודוביק אוברניאק
אופיר מזרחי
תומר סויסה
אחמד עאבד
אלירן עטר
לנרי קהינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully