וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הזרים הגיעו לליגה". פלט: "שובר את הלב לשמוע בוז"

25.10.2015 / 6:40

אחרי הניצחון, במכבי חיפה מחמיאים לכל החמישה שהיו מעורבים בשערים: "הזרים הגיעו לליגה", אך עסוקים במחאה השקטה של השחקנים, שלא אהבו את האקט של קריאף. לוי: "בטוח הם מודים בלב"

one

אחרי שבעה מחזורים בהם נכתבה לא מעט ביקורת על מכבי חיפה, הגיעה אתמול (שבת) סוף סוף תצוגה משכנעת, עם 0:4 על הפועל עכו. שחקני הקבוצה אמרו אתמול כי "קשה עדיין להצביע על יציאה לדרך חדשה", אולם הניצחון הראשון באצטדיון העירוני בחיפה מעודד מעט אחרי תקופה רעה מאוד. לפני המחמאות, אתמול נרשמה מתיחות מסוימת עם הקהל. שחקנים ירדו בסיום לחדר ההלבשה ומלבד אופיר קריאף אף אחד מהם לא טרח להודות להם. "הם תומכים כל העונה, אבל מה שהיה אתמול מצד חלק מהקהל היה אירוע קשה, אני יודע בדיוק למה אני ירדתי לחדר ההלבשה ומניח שהחברים שלי חשבו אותו דבר", אמר אחד השחקנים בסיום. "האוהדים לקחו את העניין עם מספר שחקנים רחוק מדי. לא נעים לשמוע ששורקים בוז. זה לא משנה אם שרקו לי או לא, דבר אחד בטוח: אני מגן על החברים שלי. אם חלק ירדו, כולם צריכים לרדת בלי לומר תודה".

שחקני מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק, אופיר קריאף. יוסי ציפקיס
היחיד שהודה לקהל. קריאף/יוסי ציפקיס

חלק מהשחקנים, יש לציין, לא אהבו את האקט של קריאף שבחר לא להזדהות איתם ולחזור מחדר ההלבשה. אחרים טענו כי הם מבינים אותו. רוני לוי מסר בתגובה: "אני יודע שבלב הם מודים להם. באופן אישי, אני מתבייש להודות להם אחרי ניצחון אחד. אני רוצה שיהיו לי עוד סיבות להודות להם. פשוט מטורף לראות אותם. הקהל מאוד משמעותי, כשהמחזוריות תחזור למכבי חיפה הם יהיו כוח אדיר".

בחזרה למגרש. נקודת האור מבחינתו של רוני לוי הייתה הזרים ("סוף סוף הם הגיעו לליגה", אמרו בקבוצה). פלט (שער ושני בישולים), ואליינטה ואוברניאק כבשו, דרינצ'יץ' שכבר דובר על עזיבה אפשרית שלו בינואר בישל צמד ונראה הרבה יותר טוב, סטויקוביץ' היה מעורב בשער הראשון ובכלל, עושה רושם כי המאמן הצליח לשנות משהו במהלך השבוע בכל הנוגע להנעת הכדור של הקבוצה. מי שעוד הרשים הוא כמובן אלירן עטר. "גם במשחקים שהוא לא בלט בהם, כולם יודעים שהוא עדיין רמה מעל הקבוצה והליגה. כשהוא בכושר, הקבוצה נראית יותר טוב. ראינו כמה הוא חסר בקריית שמונה", נאמר על החלוץ, שעלה לשחק אתמול חולה וקיבל אישור מרופא המועדון, ד"ר עמי ברבר, לשחק.

"לא שיחקתי הרבה זמן, אז אני שמח לשחק. שמח שניצחנו וכבשתי", אמר גליינור פלט. "אנחנו כל הזמן מחפשים את השילוב הנכון כדי לנצח משחקים, אני מקווה שזה התחלה של משהו טוב יותר. האווירה בחדר ההלבשה? כשאנחנו מפסידים כולם עצובים וכשאנחנו מנצחים זה נורמלי לחגוג ולהיות חיוביים. הערב ניצחנו את המשחק וחדר ההלבשה היה מאוד שמח. זה חשוב להיראות טוב ולחשוב על המשחק הבא".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
גליינור פלט שחקן מכבי חיפה כובש מול הפועל עכו. יוסי ציפקיס
מתאקלם. פלט/יוסי ציפקיס

פלט נשאל על השילוב עם עטר וענה: "אני מצפה לשחק הרבה כדי להכיר את השחקנים טוב יותר. עטר שחקן איכותי. כדורגל הוא שפה אוניברסאלית. מי שמשחק כדורגל, מבין את השפה". על האוהדים אמר: "כשהגעתי שמעתי על האוהדים וראיתי שהם אוהדים נהדרים ואני רוצה להודות להם. אני רוצה שהם יהיו עם השחקנים. לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים, אז לפעמים אני שומע שהם שורקים בוז. זה שובר לי את הלב. כולם רוצים לנצח ולהילחם. זה חשוב להמשיך לעודד אותנו. חשוב שיתמכו בנו. אנחנו צריכים את כל הקהל איתנו". אגב, לאחר האימון ביום חמישי דיברו השחקנים לא מעט על היכולת של פלט, שנראה חד באימון ולא הפסיק להבקיע.

על הלחץ בקבוצה אמר: "אני אוהב לחץ. כשיש לחץ אני נותן מעצמי יותר. לחץ זה מאוד חשוב, גורם לי לתת יותר. אני לא רואה את עצמי מעל הקבוצה, אלא חלק ממנה. לא יכול לנצח לבד . ביחד אפשר להגיע להצלחה גדולה". על ההצלחה של הפועל באר שבע במחזורים האחרונים והגעגועים לקבוצתו לשעבר אמר: "אין לי מילה רעה לומר על הפועל באר שבע. זה מועדון טוב, אני שמח להיות במכבי חיפה כי זה מועדון גדול ואני מקווה להצליח כאן".

במחזור הבא תארח הקבוצה את מכבי פתח תקוה, שתגיע כנראה בלי רן שמעון, לאחר שלווית אביו ז"ל עדיין לא נערכה. "בעונה שעברה הם ניצחו אותנו שלוש פעמים, אז איזה סיבה יש לנו לדבר על דרך חדשה ולומר שאנחנו מנצחים את המשחק הזה?", סיכם אחד השחקנים והוסיף: "לכולם כאן ברור שנצטרך לעבוד הרבה יותר קשה מאשר מול עכו. בטח כשאנחנו משחקים במושבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully