וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: סם פרסונס הבריטי זכה בטורניר חצור הבינלאומי

24.10.2015 / 18:58

סם פרסונס, מחבט בדמינטון אנגלי. GettyImages
זכה בתואר. פרסונס/GettyImages

טורניר הסבב האירופי לבדמינטון הסתיים היום בקיבוץ חצור עם זכייה של המדורגים הראשונים ביחידים, סם פרסונס מאנגליה וסוזנה פבלקובה מצ'כיה. הישראלי הבכיר ביותר בתחרות, אריאל שאינסקי ממכבי אשדוד, שהוא החובט מספר 2 בישראל אחרי מישה זילברמן האולימפי, נעצר ברבע הגמר על ידי האלוף שבדרך, סם פרסונס. שאינסקי היה הישראלי היחיד בטופ 8 של טורניר חצור הבינלאומי ה-5, ופרסונס בן ה-20 גרף את התואר הראשון שלו בבוגרים.

שאינסקי בן ה-22 חגג זהב בעצמו כשניצח בגמר לזוגות מעורבים ביחד עם קרסטינה סיליץ' מבלארוס 0:2 את הזוג הראשלצי, דנה קוגל וליאור קרויטר. חובטי ישראל גרפו גם את שאר המדליות בזוגות. בנשים, האחיות אלינה ויובל פוגץ' ניצחו בגמר את ריטה לוריא ודנה דנילנקו 0-2, ובגברים, ניצחון 0-2 לאלכס בס ודניאל צ'יסלוב מול ליאון פוגץ' ואביב שדה.

בעוד שפבלקובה הניפה את גביע הנשים בתום 83 דקות משחק בלבד ב-3 ימים, עם ניצחון 0:2 בגמר מול לידיה ג'יין פאואל, עבד פרסונס קשה מאוד עד הפודיום. בחצי הגמר ניצח אלוף אנגליה 1:2 את איבן רוסב הבולגרי בתום מערכה שלישית שהסתיימה בתוצאה 23:25, ובגמר הוא פיגר 1:0 מול לוקאס זוול הצ'כי בטרם חולל מהפך וניצח 1:2 כדי למנוע דאבל צ'כי בחצור 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully