וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילאל מוסא: "ההחמצה? לקח לי שתי שניות להבין שאני לא בנבדל"

25.10.2015 / 9:25

קשר בני סכנין רשם החמצה ענקית ב-0:0 מול מכבי נתניה ולמקורביו אמר: "כמובן שלא נהגתי כפי שצריך". קאצ'ובה על ההרחקה: "טעיתי, גם השחקן של נתניה היה צריך לקבל אדום". קדוש: "לא מתעסק בביקורות". במועדון הציעו ליובאנוביץ' פיצוי בתמורה להתרת חוזהו

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בין בני סכנין ומכבי נתניה, כולל ההחמצה האדירה של הילאל מוסא

הנהלת בני סכנין הציעה לאיגור יובאנוביץ' פיצוי של שלוש משכורות ובתמורה לוותר על חוזהו (תם בסיום העונה) כדי לפנות מקום בסגל לפביאנו אלבס אותו רוצים הקבוצה רוצה להחתים. בשלב זה לא נראה שיובאנוביץ' יסכים להצעה זו ונראה כי השחקן מחכה לחודש ינואר כדי למצוא לו קבוצה חלופית.

בינתיים, עם יובאנוביץ' ביציע, בסכנין קיבלו ברגשות מעורבים את ה-0:0 מול מכבי נתניה. מצד, אחד הקבוצה החמיצה לא מעט מצבים, אך מנגד שיחקה מחצית שלמה בעשרה שחקנים לאחר שדיוגו קאצ'ובה הורחק ולא הפסידה. מי שממשיך לקבל מחמאות הוא השוער רן קדוש שרשם משחק מצוין כשהציל לא מעט פעמים את הקבוצה מספיגה. נראה כי קדוש ממשיך להציג יכולת גבוהה כפי שהציג בעונה שעברה ולמרות פתיחת עונה מגמגמת נראה כי הוא בכושר מצוין.

רן קדוש שוער בני סכנין. מגד גוזני
בכושר מצוין. רן קדוש/מגד גוזני

"כולם עבדו בצורה יוצאת מן הכלל בכל הקשור לאחריות ולמשחק ההגנה", אמר קדוש. "עשינו עבודה מדהימה בחצי השני ולא היה פשוט לעשות את זה בעשרה שחקנים. עם קצת יותר ריכוז ומזל היינו גם מנצחים, אבל הכי חשוב שאנחנו ממשיכים את הדרך שלנו". קדוש התייחס לביקורות שספג בתחילת העונה: "אני לא מתעסק בזה. ביקורות היו גם בעונה שעברה. אלי כהן בוחר בכל עמדה את השחקן שנמצא בכושר הכי טוב בכל משחק נתון, ואמשיך לעבוד קשה כדי להתקדם".

מי שהיה נראה מאוכזב בסיום הוא קאצ'ובה שקיבל כרטיס אדום. הברזילאי אמר בעניין: "טעיתי כשנהגתי כך אבל זה היה בלהט המשחק. השחקן של מכבי נתניה הגיע וחנק אותי והגבתי. לדעתי שנינו היינו צריכים לקבל אדום". מי שעוד נראה מאוכזב הוא הילאל מוסא שרשם החמצה ענקית. מוסא אמר למקורביו לאחר ההחמצה: "לקח לי שתי שניות להבין שאני לא בנבדל. כמובן שלא נהגתי כפי שצריך". בסיום ניסו בסכנין לעודד את מוסא כשבקבוצה משוכנעים שמדובר בשחקן איכותי שעוד יתרום רבות. גם ספואן זועבי זכה למחמאות על יכולתו בדקות האחרונות כשנכנס כמחליף וייצר כמה מצבים לקבוצתו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully