וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "נמנע מלהסתכל בכלי התקשורת, המצב עד כדי כך חמור?"

24.10.2015 / 22:04

מאמן מכבי חיפה נשאל על הביקורות שסופגת קבוצתו בתקשורת לאחר ה-0:4 על הפועל עכו: "לא מתייחס אליהן. שם המשחק הוא המשכיות". אוברניאק: "היה עלינו לחץ גדול מאוד, מאושר שכבשתי". פרט לקריאף, שחקני הקבוצה לא ניגשו להודות לקהל בסיום

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
הלחץ השתחרר. שחקני מכבי חיפה חוגגים/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה יצאה הערב (שבת) מהמקום האחרון בליגת העל לאחר שהתפוצצה על הפועל עכו, עם 0:4 מרשים - ניצחון שני של הירוקים בשלושה משחקים, רגע לפני המפגש מול מכבי פתח תקוה במחזור הבא. הירוקים ינסו לנצל את המומנטום מהניצחון הגדול על עכו ויקוו לייצר רצף ניצחונות בדרך, אולי, לחלק העליון של הטבלה.

בסיום המשחק שחקני מכבי חיפה לא ניגשו כדי להודות לקהל. אופיר קריאף היה היחיד שחזר למגרש, מחא כפיים לאוהדים והודה להם. כזכור, הקהל הירוק לא עודד בחמש הדקות הראשונות כחלק מהמחאה שלו, ליווה את הנגיעות של הקפטן יוסי בניון בקריאות בוז בפתיחה ולאחר מכן גם המחליפים חן עזרא ואלון תורג'מן ספגו שריקות בוז צורמות עם כניסתם.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"אנחנו ברמה גבוהה יותר". רוני לוי/יוסי ציפקיס

"בחודש האחרון אנחנו ברמה גבוהה יותר", אמר רוני לוי. "חשוב שהשחקנים עשו בדיוק את מה שהם צריכים לעשות. החוכמה היא המשכיות; לדעת להתמיד. מגיע לקהל מדהים שלנו ליהנות, ואני שמח שהם נהנו. השחקנים שיחקו קבוצתי, ואני בטוח שהם מבינים שזו הדרך להמשיך. אנחנו לא יכולים להתלונן על הקהל, גם אם הוא מקלל - הוא מלווה אותנו ועומד מאחרינו בכל מקום. הוא מצפה שיהיו תוצאות טובות, ואפשר להבין אותו שהוא מאוכזב. אני נמנע מלהסתכל בכלי התקשורת. אני משתדל להתרכז רק בקבוצה שלי. המצב עד כדי כך חמור?".

"מאושר שכבשתי שער, אבל הכי חשוב שהצלחנו", אמר לודוביק אוברניאק. "לשוחח על הדברים שקרו זה טוב, אבל צריך לתרגם את זה לתוצאות. היה עלינו לחץ גדול מאוד, ולפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה, זה כדורגל. המשכנו לעבוד קשה גם בתקופות הקשות ואני בטוח שנוכל להשתמש בניצחון הזה בעתיד".

דודו בזק: "יש לנו קהל מדהים הטוב בארץ. הם מחויבים לנו בכל זמן ומצב, גם בזמנים הקשים. כמו השחקנים שלנו, כולם, גם בימים בהם היכולת לא טובה, מחויבים".

ירון הוכנבוים אמר מנגד: "כמובן שמאוד רצינו לנצח, ובמקרה הכי גרוע לעשות תיקו - אך התגלגלנו לתוצאה כזו וחבל. רצינו לצמק את התוצאה, ולכן הלכנו על התקפה אך לצערי החמצנו. יש לנו בעיה הן בהתקפה ובהן בהגנה. אנחנו צריכים לעבוד באימונים על הרווחים, צריכים לצמצם אותם. נחזור לשחק כפי ששיחקנו בחודש הראשון ונהיה יעילים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully