וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין אוהדי מכבי נתניה ללוגסי, שחקני הקבוצה הפרידו, הקשר בכה

24.10.2015 / 19:55

36 האוהדים שהגיעו לדוחא קיללו את הקשר לאחר ה-0:0 מול בני סכנין. לוגסי ירד לחדר ההלבשה, האוהדים צעקו "אם לא תחזור נשחט אותך" ולכר הדשא חזר הקשר בדמעות. דורה: "הייתי כבר בסיטואציות קשות בקריירה שלי". אלי כהן: "מרוצה מהנקודה"

one
לוגסי מתוסכל/אדריאן הרבשטיין

תקרית לא נעימה לאחר ה-0:0 בין בני סכנין ומכבי נתניה בדוחא. עם סיום ההתמודדות קשר הצהובים, משה לוגסי, עשה את דרכו אל עבר 36 אוהדי קבוצתו שהגיעו למשחק כדי להודות להם. האוהדים העצבניים קיללו את הקשר שהמשיך להתקדם לעברם. חבריו לקבוצה תפסו אותו ומנעו ממנו להתקדם, ולוגסי ירד לחדר ההלבשה. האוהדים העצבניים שרו לו "אם לא תחזור נשחט אותך", ולאחר מספר דקות חזר הקשר לכר הדשא עם שאר חבריו כשהוא ממרר בבכי. הצדדים לחצו ידיים בסיום.

"יצרנו מצבים כדי לכבוש שערים, זה לא שהמשחק היה כבוי", אמר שלומי דורה. "אנחנו הגענו למצבים, רן קדוש תפס יום טוב ואנחנו החמצנו. זה 0:0, אין מה לעשות, זה היה המשחק. השחקנים מותשים וגמורים? לא מעייפות, אולי מתסכול. לא הייתה פה עייפות או משהו כזה. הנפילות בתום המשחק היו בגלל תסכול. אני חושש רק מההוא שבשמיים. הייתי כבר בסיטואציות קשות בקריירה שלי. אני מרגיש מצוין במועדון, אנחנו צריכים קצת מזל. אם יהיה לנו קצת מזל, אז דברים יוכלו להתחבר".

"אם היו שואלים אותי לפני מהשחק אם הייתי מרוצה מנקודה הייתי אומר שלא", אמר אלי כהן. "אבל הורחק לנו שחקן, ולכן אני מרוצה מהנקודה. הגענו להרבה מאוד מצבים ועבדנו קשה מאוד בהגנה. אני מרוצה מאוד ממה שראיתי, למרות הנקודה הביתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully