וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דראפיץ' מתרגל חמישה שינויים לקראת מכבי תל אביב

24.10.2015 / 13:42

דוד קלטינס, ניסו קפילוטו, לידור כהן, אבישי כהן ודן איינבינדר צפויים לפתוח בבלומפילד ביום שני, כאשר דובב גבאי, לירוי צעירי, טל כחילה, אלעד גבאי ודה לוקאס, המאוכזב ממעמדו, ירדו לספסל

one

בווידיאו: ההפסד של בית"ר לבאר שבע

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ', מתכנן להחליף לא פחות מחמישה שחקנים לקראת משחק החוץ ביום שני הקרוב מול מכבי תל אביב, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד הביתי 3:1 להפועל באר שבע במחזור האחרון. ההרכב הסופי של הקבוצה מהבירה למשחק בבלומפילד עדיין לא סגור, אולם לפי התרגולים ביומיים האחרונים, כמעט כל חלק במערך הקבוצה יעבור שינוי כלשהו בשל היכולת החלשה שהפגינה בית"ר מול באר שבע.

בימים האחרונים, דראפיץ' תרגל את דוד קלטינס על חשבון אלעד גבאי, ניסו קפילוטו במקום טל כחילה, דן איינבינדר על חשבון לירוי צעירי, לידור כהן על חשבון דובב גבאי ואבישי כהן במקומו של פאבלו דה לוקאס. המאמן אף ניסה מספר אפשרויות אחרות וביניהן, את תומר ירוחם כמגן ימני ואת קלטינס בקישור. רק לקראת המשחק תילקח ההחלטה הסופית.

וואלה! פישלתם פרק 6. ברני ארדוב
יפתח מול הקבוצה אותה עזב לאחרונה? איינבינדר/ברני ארדוב

בקבוצה לא משוכנעים כי שינויים רבים כל כך הם האופציה הנכונה: "מצד אחד, זה זעזוע שהקבוצה הייתה צריכה אחרי באר שבע, אבל אם זה כמעט חצי הרכב, אולי זה מוגזם", אמרו בקבוצה, "זה שדראפיץ' מתרגל, לא אומר שהדברים סופיים. הכי חשוב שהקבוצה תגיע מוכנה ומחויבת, לא משנה מי ישחק".

דה לוקאס נראה מאוכזב מהפיחות במעמדו, בעוד שבבית"ר מדגישים כי הם מצפים להרבה יותר משחקן ברמה שלו וכי הוא יצטרך להוכיח שמקומו בהרכב: "אף אחד לא חסין יותר. אם זה היה נורמלי, היו מחליפים גם שבעה שחקנים. לא יכול להיות שנראה כל כך חשופים".

אוהדי הקבוצה צפויים למלא את שערים 4-5 בבלומפילד לאחר שכ-1,600 הכרטיסים שהוקצו להם אזלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully