וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: קנזס סיטי בוורלד סירייס

24.10.2015 / 8:05

הרויאלס ניצחו 3:4 את טורונטו בסיומו של משחק דרמטי, שכלל גם הפסקת גשם שארכה כשעה, השלימו 2:4 ב-ALCS ויחזרו לקרב נוסף על התואר, הפעם מול המטס

שחקני קנזס סיטי רויאלס חוגגים עלייה לוורלד סירייס. AP
הרויאלס ינסו להשלים הפעם את המלאכה/AP

קנזס סיטי - טורונטו 3:4 (הרויאלס מנצחים 2:4 בסדרה ועולים לוורלד סירייס)

הוורלד סירייס לשנת 2015 נקבע הלילה (בין שישי לשבת), לאחר שסגנית האלופה קנזס סיטי זכתה בפעם השנייה ברציפות בחטיבת האמריקן ליג, הפעם עם ניצחון 2:4 ב-ALCS על הבלו ג'ייז והבטיחה את מקומה בסדרת הגמר של הליגה, שם תפגוש החל מהלילה שבין שלישי לרביעי את ניו יורק מטס.

כמו רוב הסדרה, גם המשחק הלילה היה מלא בדרמה. בן זובריסט העלה את המארחת ליתרון כבר באינינג הראשון עם הומראן על הראש של דייויד פרייס ואילו באינינג הבא, מייק מוסטקאס חבט להומראן משלו, כאשר אוהד תופס את הכדור ממש מעל הגדר ומכריח את צוות השיפוט לבחון האם אכן היה הומראן. חוזה באוטיסטה, שסירב ללכת הביתה ללא קרב, השיג הומראן משלו באינינג הרביעי וצימק ל-2:1. הרויאלס שמו עוד ריצה בשביעי ואז, באוטיסטה הפציץ הומראן בן שתי ריצות וקבע 3:3 באינינג השמיני.

בשלב זה הגיעה הפסקת גשם, שעיכבה את רגעי ההכרעה למשך כשעה. כאשר חזרו לשחק, סינגל של אריק הוסמר הספיק כדי להכניס את לורנזו קיין ובאינינג התשיעי, למרות שטורונטו הביאה שחקנים לבסיס השני והשלישי, וייד דייויס הצליח לסגור בקושי את המשחק ולשלוח את הרויאלס לעוד קרב על התואר. יורדאנו ונטורה סיים עם חמישה ושליש וחמש הכשות, בעוד ששישה ושני שליש עם שמונה סטרייקאאוטים לא הספיקו לפרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully