וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון התאמן חלקית, יעבור מבחן כשירות

23.10.2015 / 13:41

קשר באר שבע עדיין בספק להפועל תל אביב, במועדון מקווים שיוכל לפתוח אך דן ביטון בכוננות. בכר: "המועדון השתדרג. יודע שהדברים תלויים בנו". כשעתיים לפני המשחק: הכבישים באזור ייחסמו

one

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב (ראשון, 20:30). לעיני איצטדיון מלא, המאמן ברק בכר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שניצח בטדי, אלא שמאור מליקסון ואובידיו הובאן עדיין בספק למשחק. מליקסון ערך היום אימון חלקי, והוחלט שיעבור מבחן כשירות לפני המשחק. במועדון טוענים כי לפחות אחד מהם צפוי להיות כשיר למשחק, ומקווים שמליקסון יוכל לפתוח, אבל דן ביטון ורועי גורדנה בכוננות. בן שהר יחזור לסגל ומאור בוזגלו, שייעדר עוד שלושה שבועות לפחות, מחוץ לסגל.

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון, מול שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי. ברני ארדוב
עדיין בספק לראשון. מליקסון/ברני ארדוב

"אומרים שהמשחק הזה הוא מוקש, אבל אני לא מאמין במילה הזאת ובמשפט 'לא כוחות'. הפועל תל אביב קבוצה טובה מאוד והמשחק מול סכנין לא התפתח טוב בגלל אדום מוקדם. לא הולך להיות משחק קל. נכווינו העונה מול עכו, אנחנו צריכים להמשיך במומנטום טוב ולייצר אגרסיביות", אמר בכר לקראת המשחק. "אנחנו רוצים לייצר הרכב קבוע, זה המצב האידאלי. אין ספק שהמועדון שלנו השתדרג, היום אני יודע שבכל משחק הדברים תלויים בנו". בכר התייחס גם לסדרת הפציעות ואמר: "פציעות יש בכל מקום, זה חלק מהעניין. למאור יש דלקת בשרירי הבטן, הוא עובר תהליך של שיקום ואני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר. מליקסון והובאן סובלים מפציעות קלות ובקרוב נדע מה איתם".

הכבישים הסובבים את האצטדיון ייחסמו לתנועה החל מהשעה שש בערב, כשעתיים וחצי לפני המשחק. החל מצאת השבת, יחלו לפעול שירותי ההסעות אל האצטדיון מארבעה מוקדים: מקיף רגר בשכונת נווה זאב, גרנד קניון באר-שבע בשכונה ט', כיכר ליון בשכונת רמות, איצטדיון וסרמיל. אוהדי הפועל יוכלו לחנות בחניון הצפוני, אשר הכניסה אליו נמצאת בכביש הכניסה לבאר שבע (מצפון, לפני תחנת הדלק פז).

השחקנים והצוות המקצועי עצרו לרגע מההכנות המקצועית לקראת המשחק החשוב מול הפועל תל אביב ונרתמו לסייע באריזת מנות קרב עבור יחידות לוחמות. הם ארזו מנות קרב לצד חיילים בסדיר ובמילואים בבסיס מזון של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, שם מבצע את שירותו הצבאי הקשר דן ביטון. ברק בכר: "ברגע שהעלו בפנינו בכלל לא הייתה התלבטות, התרומה לקהילה היא חלק מהמדיניות של המועדון הזה, יש עוד הרבה פעילויות שאנחנו עושים מאחורי הקלעים וזה חשוב לא פחות מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully