וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת בונוס: סיאטל ניצחה 3:20 בסן פרנסיסקו

23.10.2015 / 7:53

מרשואן לינץ' דהר ל-122 יארד וטאצ'דאון, טיילר לוקט תפס טאצ'דאון של 43 יארד שסגר את הסיפור עוד לפני המחצית והסיהוקס ניצחו במפרץ בנקודה אחת יותר מאשר בעונה שעברה

טיילר לוקט סיאטל סיהוקס. Marcio Jose Sanchez, AP
קצת שקט בסיאטל. לוקט/AP, Marcio Jose Sanchez

סן פרנסיסקו (5:2) - סיאטל (4:3) 20:3

לפני כמעט שנה, כשסן פרנסיסקו עוד חשבה שיש לה קבוצה טובה, סיאטל הגיעה למפרץ, ניצחה 3:19 והראתה לניינרס את תחילת הדרך למטה. הלילה (בין חמישי לשישי), הסיהוקס שוב ביקרו בסן פרנסיסקו והפעם הם יצאו משם עם נקודה אחת יותר אפילו, בדרך לניצחון שלישי העונה, שמחזיר אותם מעט למסלול אחרי שני הפסדים.

אם בתום ההפסד ההוא, הבעלים של סן פרנסיסקו ג'ד יורק צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מתנצל בפני האוהדים וכי היכולת בלתי מקובלת עליו, נראה שהפעם גם אחרון אוהדי הניינרס ישלים ברמה מסוימת עם ההפסד, שכן בעוד סיאטל נראית פשוט לא מחוברת, אך עדיין קבוצה טובה, הרי שלסן פרנסיסקו פשוט אין את הכלים להתמודד איתה, בבית או בחוץ.

קולין קפרניק חזר להיות מה שהוא רגיל להיות כשמלחיצים אותו, גרוע, כאשר סיים עם 124 יארד וחטף שישה סאקים. ה-QBR שלו עמד על 9.0 מפואר. מולו, ראסל ווילסון לא הבריק עם 235, טאצ'דאון, שני איבודים וחמישה סאקים שחטף בעצמו. למזלו, מרשואן לינץ' החליט להתעורר בזמן ורשם 122 יארד וטאצ'דאון כבר ברבע הראשון, מיארד אחד (סופרבול, מישהו?), כאשר לקראת המחצית טיילר לוקט תופס טאצ'דאון של 43 יארד, קובע 0:17 ודי סוגר את הסיפור, בדרך למחצית שנייה משעממת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully