וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אליפות העולם יוצאת לדרך, צוף פלדון תנסה להפתיע

23.10.2015 / 0:05

המתעמלת הצעירה תתחרה בארבעת המכשירים בגלזגו ותנסה לסיים בין 24 הראשונות בחישוב של אחת מכל מדינה כדי להגיע לתחרות המבחן: "התחרות הזו היא הכי גדולה שהייתי בה עד כה"

ניב אהרונסון

בווידאו: נבחרות ההתעמלות מתכוננת לאליפות העולם

אליפות העולם בהתעמלות מכשירים תצא מחר (שישי) לדרך בפעם ה-46 כאשר גלזגו היא המארחת של התחרות. למעלה מ-500 מתעמלים יתמודדו בלאיפות וינסו להבטיח את מקומם במשחקים האולימפיים בריו, כשארבעת הימים הראשונים יתנהלו כמוקדמות ובשישה הימים הבאים יתקיימו הגמרים.

נבחרת ישראל התעמלות מכשירים. ניב אהרונסון
רוצים לחזור עם הישגים. נבחרת ההתעמלות/ניב אהרונסון

ביום שישי ייצאו לדרך תחרויות הנשים שיימשכו יומיים, ובימים ראשון ושני יתקיימו המוקדמות אצל הגברים. הראשונה שתופיע בתחרות היא המתעמלת הצעירה צוף פלדון שצפויה לעלות ב-13:30 שעון ישראל. פלדון תבצע את כל ארבעת התרגילים במטרה להשיג מקום בין 24 הראשונות בחישוב של אחת מכל מדינה, וזאת כדי להגיע לתחרות המבחן שתתקיים בשנה הבאה ותאפשר לה אולי להשיג מקום בריו.

"אני מתרגשת מאוד כי זו אליפות עולם ראשונה שלי בבוגרות", אמרה פלדון. "זו התחרות הכי גדולה שהייתי בה עד כה. המטרה שלי בתחרות הזו היא להיכנס לטסט איבנט, כלומר להיות בין 35 מתעמלות בהתאם לאחת מכל מדינה בקרב רב, ודרך זה להיכנס לאולימפיאדה. השנה הייתי בהמון תחרויות בחו"ל, צברתי המון ניסיון ואני מרגישה ביטחון לקראת התחרות".

המאמנת של פלדון, זהבה זיסמן, מסמנת גם היא מטרות, ואומרת: "אני נרגשת מאוד למרות שזו האליפות ה-23 כמאמנת הלאומית והבאתי כבר הרבה מתעמלות לאליפויות העולם. אנחנו מכוונות לטסט איבנט שדרכו אפשר להגיע לאולימפיאדה. אחרי באקו ותחרויות גביע העולם, אני מקווה שהיא תעשה את זה. כל מתעמלת ייחודית בדרך שלה. צוף מאוד חרוצה ונראית מאוד טוב. השופטות אוהבות אותה מאוד וזה חלק חשוב בהתעמלות. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בציונים שהיא תקבל".

ביום ראשון כאמור יתקיימו תחרויות הגברים, כאשר אלכס שטילוב יתחרה בקרב-רב, ויבטיח לעצמו מקום באולימפיאדה כבר עכשיו רק אם יזכה במדליה. אם הוא יעפיל לגמר הקרב-רב, הוא יקנה לעצמו מקום בתחרות המבחן ולמעשה יקבל הזמנות נוספת להבטיח מקום בריו. פרט אליו, יתחרה גם אנדריי מדבדב בסוס הקפיצות, וגם הוא ינסה להעפיל לגמר ולסיים עם מדליה כדי להבטיח מקום בריו, וכן המתעמל הצעיר ארטיום דולגופיאט.

  • עוד באותו נושא:
  • צוף פלדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully