וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לימי הזוהר: הפטריוטס מול הג'טס במוקד המחזור השביעי

24.10.2015 / 9:30

ניו אינגלנד המושלמת תארח את היריבה המרה, ששבה לעצמה העונה וחולמת בגדול. משחקים בולטים נוספים: טנסי - אטלנטה, אינדיאנפוליס - ניו אורלינס, ג'איינטס - דאלאס, קרוליינה - פילדלפיה. ולא לשכוח: הכול מוקדם בשעה השבוע

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס מול ניו יורק ג'טס. AP
מארח את היריבה הגדולה. בריידי/AP

חמש קבוצות מושלמות נותרו ב-NFL ולפחות שלוש מהן יישארו כך גם לאחר המחזור השביעי, שכן הן בשבוע חופש. מדובר בדנבר, סינסינטי וגרין ביי (גם שיקגו תנוח השבוע) וכך, תתפנה הבמה לשתי המושלמות האחרות ולשאר קבוצות "דרג הביניים" של הליגה. יום ראשון ייפתח עם משחק בלונדון בין בפאלו לג'קסונוויל ובמוקד הסדרה הראשונה יעמוד המפגש בין ניו אינגלנד לג'טס. אטלנטה תבקר בטנסי. בהמשך הערב הג'איינטס מול דאלאס ובסאנדיי נייט, קרוליינה וה-0:5 שלה מחכים לפילדלפיה. במאנדיי נייט, בולטימור נוחתת באריזונה. שימו לב שבשל שעון החורף, כל המשחקים מוקדמים בשעה.

seperator

ג'קסונוויל (5:1) - בפאלו (3:3), 15:30, 5+ לייב

מה עשו רע החבר'ה מלונדון שה-NFL שולחת להם את כל המשחקים הקשים לצפייה האלה? הג'אגס והבילס יוציאו לדרך את היום עם משחק מוקדם בוומבלי, כאשר ה"מארחת" פצוע בכל העמדות ומגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וה"אורחת" תמשיך עם אי ג'יי מנואל, שלא הבריק בהפסד לסינסינטי ויחליף שוב את טיירוד טיילור, שכמו סמי ווטקינס, גם הוא סובל מפציעה. שחקני ההגנה בבפאלו כבר החלו להעביר ביקורת על המאמן רקס ריאן אולם הוא, כרגע, לא מתרגש.

רקס ריאן מאמן בפאלו בילס. AP
מתחיל לשמוע ביקורת. ריאן/AP

19:00:

וושינגטון (4:2) - טמפה ביי (3:2)

הקבוצה מהבירה נראתה לא רע במחזורים האחרונים, עד שהפציעות הגיעו לנקודת קיצון וגרמו לתבוסה אצל הג'טס. לוושינגטון אין ממש עם מי לשחק כרגע וטמפה, שחוזרת משבוע החופש שלה, תנסה לנצל זאת ולעלות למאזן חצוי ודי מפתיע מבחינתה.

טנסי (4:1) - אטלנטה (1:5)

אחרי משחק הבכורה החלומי שלו, מרקוס מריוטה מתחיל להבין כמה קשים החיים ב-NFL. הטייטאנס ספגו הפסד בית שלישי ברציפות בשבוע שעבר, תבוסה כואבת מול מיאמי ומריוטה גם נפצע ואולי לא יהיה כשיר, כאשר זאק מטנברגר בכוננות. מי שעוד נפצע, וגמר את העונה, הוא הסנטר של הטייטאנס בריאן שוונקה ובלעדיו, הקבוצה תנסה להסתדר מול הפאלקונס, שספגו הפסד ראשון העונה לפני שבוע וחצי בניו אורלינס, נחו וינסו להוציא את העצבים ולא לתת לקרוליינה לברוח בקרב על הבית.

אינדיאנפוליס (3:3) - ניו אורלינס (4:2), ספורט 5+

שחזור הסופרבול מפברואר 2010, אז ניו אורלינס זכתה באליפות היחידה בתולדותיה. המפגש האחרון בין הקבוצות היה לפני ארבע שנים, כאשר אינדי הייתה בתקופת מעבר ודרו בריס היה בשיאו. זה נגמר 7:62 עצבני, אבל כעת היוצרות התהפכו. אנדרו לאק, שמתחיל לחזור מהפציעה, שמר את הקולטס קרובים לניו אינגלנד במשך מחצית וינסה להחזיר את הקבוצה למאזן חיובי. הקדושים אומנם השיגו ניצחון מרשים על אטלנטה בשבוע שעבר, אבל בחוץ הם עם 3:0 העונה ויהיה להם קשה מאוד בלוקאס אויל סטדיום.

דטרויט (5:1) - מינסוטה (2:3)

זה לא היה פשוט וזה הגיע רק אחרי הארכה, אבל הליונס הפכו בשבוע שעבר לקבוצה האחרונה שצוברת ניצחון בכורה העונה בליגה. אז זה היה מול הברס וכעת מצפה להם עוד מפגש נגד יריבה לבית ה-NFC צפון. הווייקינגס היו רעים התקפית אבל הצליחו לגרד ניצחון על קנזס סיטי ולחזור למאזן חיובי. הבעיה שלהם היא בעיקר במשחקי החוץ ומאז שברט פארב ניצח את הפאקרס בחזרה שלו ללמבו פילד ב-2009, מינסוטה ניצחה רק משחק חוץ אחד נוסף מתוך 16 מול היריבות שלה לבית. מצד שני, דטרויט ניצחה רק ב-36 מתוך 108 המפגשים בין הקבוצות.

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Duane Burleson, AP
קשה להם מול מינסוטה. קלווין ג'ונסון ודטרויט יחפשו ניצחון שני ברציפות/AP, Duane Burleson

קנזס סיטי (5:1) - פיטסבורג (2:4), FOX

איזו עונה נוראית עוברת על הצ'יפס. הקבוצה לא ממש הובסה באף משחק, אבל סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים ולפלייאוף היא כנראה לא תגיע. בשני המחזורים האחרונים, ההתקפה לא מתפקדת ואלכס סמית' לא בעניינים. הוא ינסה לחזור דווקא מול פיטסבורג, שמאז פציעתו של ביג בן העלתה הילוך בהגנה והשיגה שני ניצחונות רצופים. גם מייקל ויק פצוע והסטילרס עשויים ללכת ללנדרי ג'ונס, שהיה מצוין מול אריזונה.

סנט לואיס (3:2) - קליבלנד (4:2)

שתי הקבוצות הללו במאזן שלילי בעיקר בגלל שני דברים: חוסר ניסיון וחוסר בקוורטרבק נורמלי. הראמס הפסידו בלמבו פילד במשחק בו הם היו קרובים כל הדרך, בעוד הבראונס עשו את אותה שגיאה בבית נגד דנבר בשבוע שעברה. ההתקפה של קליבלנד תשיעית בליגה ביארדים באוויר בממוצע למשחק וג'וש מקאון ינסה לא לטעות יותר מדי מול ההגנה הקשוחה שמנגד. מאז המעבר לסנט לואיס, קליבלנד הגיעה פעמיים לעיר והפסידה בשני המקרים.

מיאמי (3:2) - יוסטון (4:2)

שתי קבוצות שדי הצילו לעצמן את העונה במחזור האחרון. הדולפינס הגיעו לטנסי עם מאמן חדש וקיבלו מחדש גם את קמרון ווייק, שחגג עם ארבעה סאקים ושני פאמבלים שכפה בדרך לניצחון גדול ותואר שחקן ההגנה של השבוע בליגה. הטקסאנס חזרו לאופציית בריאן הוייר במסגרת חיפושיהם אחר קוורטרבק פותח וניצחו בקושי את ג'קסונוויל. המאזן עד היום בין הקבוצות? שימו לב. שבעה משחקים, שבעה ניצחונות ליוסטון.

ניו אינגלנד (0:5) - ניו יורק ג'טס (1:4), METV

המשחק של המחזור. הקרב בין שתי היריבות הגדולות מה-AFC מזרח חוזר אחרי כמה שנים בהן הסילונים דשדשו. ניו אינגלנד משייטת להנאתה כרגע, עם התקפה ששמה 36.6 נקודות למשחק, הכי הרבה בליגה כמובן. היא תנסה להמשיך בקצב הזה גם במשחק הבית מול הג'טס, לאחר שנגד אינדיאנפוליס הייתה איזו ירידה קלילה ביכולת. ניו יורק מנגד, סופגת הכי מעט בליגה, רק 15 נקודות למשחק והיא ראשונה ביארדים על הקרקע בממוצע ושביעית בכמות הנקודות שהיא צוברת. כל זה הספיק לפתיחת עונה מצוינת של ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים. המאזן ההיסטורי מצביע על 53:1:58 לפטריוטס, שלקחו שבעה משמונת האחרונים.

ריאן טניהיל מיאמי דולפינס. AP
אפקט המאמן החדש שוב יעבוד למיאמי? טניהיל/AP

22:05-22:25:

סן דייגו (4:2) - אוקלנד (3:2), METV

עוד שתי יריבות עם היסטוריה. פיליפ ריוורס זרק ל-503 יארד בלי איבוד ועדיין הפסיד בגרין ביי. הוא מוביל את הליגה ביארדים בממוצע למשחק, אך הגנת הצ'ארג'רס סופגת המון נקודות (26.8 בממוצע) והקבוצה כבר עם שני הפסדים רצופים ומתרחקת מהפלייאוף. גם הריידרס הפסידו פעמיים ברציפות והם חייבים לשפר את משחק הריצה, ה-27 בטיבו בליגה כדי לנצח בדרום קליפורניה לראשונה מזה ארבע שנים.

ניו יורק ג'איינטס (3:3) - דאלאס (3:2), FOX

המפגשים הפנים-ביתיים הרותחים יגיעו גם לתפוח הגדול, כאשר בבית הצפוף בליגה תנסה ניו יורק להשאיר מאחור את יריבתה הגדולה. הג'איינטס הובסו בפילדלפיה במאנדיי נייט, אבל כעת מצפה להם מפגש פשוט יותר, בבית מול מאט קאסל, שיחליף את ברנדון ווידן בשעה שהבוקרים יחזרו משבוע החופש שלהם. דאלאס, בלי טוני רומו ודז בריאנט, הפסידה שלושה משחקים ברציפות, אך לפחות בחלק הראשון של המשחק נגד ניו אינגלנד, ההגנה נראתה לא רע. לדאלאס הולך טוב בשנים האחרונות מול הג'איינטס והיא ניצחה את כל חמשת המפגשים האחרונים.

קרוליינה (0:5) - פילדלפיה (3:3), בין ראשון לשני, 2:30, FOX, ספורט 5 ו-HD

הפנת'רס מפתיעים לטובה ובזכות ההפסד של אטלנטה בשבוע שעבר, גם השתלטו על הבית. קרוליינה תצטרך לרדת לקרקע אחרי הניצחון הענק בסיאטל על מנת שלא למעוד נגד האיגלס, שבעצמם מגיעים אחרי משחק מצוין משני עברי הכדור, מול הג'איינטס. פילי מציגה יכולת משופרת בשבועיים האחרונים וחזרה למאזן חצוי, כאשר כעת היא תנסה לרשום ניצחון שביעי על קרוליינה בעשרה משחקים.

אריזונה (2:4) - בולטימור (5:1), בין שני לשלישי, 2:30, FOX

אריזונה אכזבה בשבוע שעבר, בעיקר התקפית, מול פיטסבורג ונראה שהקבוצה עליה בנו רבים אחרי ה-0:3 שפתח את העונה, תקועה קצת אחרי שני הפסדים בשלושה משחקים. היא מקבלת כעת עוד יריבה מה-AFC צפון, שנייה מתוך שלוש ברציפות, כאשר הפעם המשוכה נמוכה יותר משמעותית. בולטימור הפסידה בסן פרנסיסקו, הפסד חמישי בשישה משחקים והעונה שלה גמורה. היא תנסה לפגוע גם באריזונה על הדרך..

להצעות ותגובות: idanvini@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully