וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית נתניה במגעים עם תלמוד אדאמוב לרכישת מכבי נתניה

22.10.2015 / 16:33

ראשת העיר מרים פיירברג איכר מנהלת שיחות עם איש העסקים הרוסי-יהודי במטרה להעביר לידיו את המועדון, שמתנהל ללא בעלים מאז עזיבתו של דניאל יאמר ב-2011. גורמים המעורים במגעים: "הוא הביע התעניינות, לא ברור עד כמה הוא רציני"

one

ראשי עיריית נתניה מצויים בשיחות עם איש עסקים רוסי-יהודי בשם תלמוד אדאמוב, במטרה שירכוש את מכבי נתניה ויהפוך לבעלים שלה.

בשנה האחרונה פועלת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג- איכר, למצוא רוכש לקבוצה שיהיה הראשון שמחזיק בבעלות מלאה עליה מאז עזיבתו של דניאל יאמר לפני כארבע שנים.

אדאמוב הביע התעניינות מסוימת, אך גורמים המעורים במגעים אמרו שלא ברור באיזו מידה של רצינות הוא מתייחס לעניין. הוגרמים הוסיפו שממילא עד שלא יקבל את כל הפרטים הפיננסיים והמקצועיים שנוגעים למועדון, הוא לא יחליט האם להצטרף, ושבכוונתו לפקוד כמה ממשחקי הקבוצה על מנת להתרשם בצורה מקיפה יותר ממצב המועדון.

במישור המקצועי, בנתניה רוצים לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעו כבר במשחק מול בני סכנין, ולחזור אל מעל לקו האדום. למרות הדיווחים על מעמדו המעורער של שלומי דורה, גורמים בקבוצה אמרו שהאווירה השבוע הייתה טובה מאוד וישנה אמונה שניתן לנצח במשחק החוץ הקשה בסכנין. "אנחנו מאמינים בעצמנו" אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "נכון שפתחנו לא טוב את העונה אבל צריך לזכור שזה רק מחזור שביעי והדרך עוד ארוכה מאוד".

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
מעמדו עדיין יציב. שלומי דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully