וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש לי אמונה ביכולת שלי, הביאו אותי כדי לסדר את העניינים"

22.10.2015 / 17:00

מאמן מכבי חיפה מודע למצב הקשה של הקבוצה, אך משדר ביטחון לקראת המשחק מול הפועל עכו: "שום משחק לא קל מבחינתנו, מצפים מאיתנו ליותר. אני יודע מה הבעיות, ייקח לזה זמן". פלט ודרינצ'יץ' צפויים לפתוח

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מכבי חיפה מתכוננת להפועל עכו

מכבי חיפה תשחק מול הפועל עכו (שבת, 20:00, ספורט 1) בניסיון להשיג ניצחון ליגה שני העונה, ובעיקר להימלט מהמקום האחרון והקו האדום.

המאמן רוני לוי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כשניקולה דרינצ'יץ' תורגל היום (חמישי) בקישור לצד לודוביק אוברניאק ואופיר קריאף. בעקבות פציעתו של אייל משומר, אוראל דגני הוסט לאגף ימין של ההגנה, ודקל קינן יפתח לצד מארק ואליינטה. סאן מנחם ימשיך להחליף את טאלב טואטחה הפצוע. אלירן עטר החלים ויחזור להרכב על חשבונו של חן עזרא, כשיוסי בניון יפתח בכנף שמאל. גליינור פלט תורגל בחוד ועשוי לפתוח לראשונה מאז הצטרף לקבוצה.

"שום משחק מבחינתנו הוא לא קל", אמר לוי אחר הצהריים (חמישי), "עכו יבואו להילחם ולתת הכל. אנחנו צריכים להיות מרוכזים. אני מאמין שהשחקנים מבינים את העניין, נעשה את המקסימום לנצח במשחק".

"מצפים מאיתנו ליותר, אין ספק שלמכבי חיפה יש הרבה בעיות, ולפתור אותן זה לא עניין של משחק כזה או אחר, זה תהליך ארוך. אני יודע מה הבעיות ומה צריך לסדר, אבל ייקח לזה זמן. העניינים לא רעים רק מהחודשיים האחרונים, זה כבר תקופה.

על האפשרות שיעזוב בעקבות הפתיחה החלשה, אמר לוי: "הביאו אותי כדי לסדר את העניינים, אבל בחיים אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר. יש לי אמונה ביכולת שלי. לי ברור מה צריך להיות. ברורה שיענקל'ה (שחר) הוא חלק מהתהליך, אנחנו במערכת יחסים טובה. מעבר לזה שאני מאמן מקצוען, יש לי זיקה גדולה מאוד למכבי חיפה, אני לוקח ללב ואכפת לי. אני לא מרים ידיים בקלות, זה אתגר בקריירה האישית שלי ושל המועדון, המועדון עומד בפני סיטואציה קשה מאוד והוא צריך לעבור אותה, אנחנו צריכים לרכז את כל הכוחות ואני רואה את עצמי חלק מהכוחות.

"מבחינתי אין ספק שיש שיפור משמעותי, אנחנו מתעסקים בתהליכים, שלצדם צריך להביא נקודות ולצאת מהמצב שלנו. המצב רע מאוד. אנו לוקים בהנעת הכדור, עבדנו על זה בשבועות האחרונים. זה לא תמיד בא לידי ביטוי במשחק, יש גם עניין של ביטחון. צריך להבין את השחקנים, הם צריכים את הזמן שלהם. אי אפשר להגיד שזה חוסר איכפתיות".

שחקני מכבי חיפה באימון/יוסי ציפקיס

בשיחה שנערכה בין יעקב שחר לרוני לוי, קיבל המאמן את הגיבוי מהבעלים להמשיך בתפקידו גם אם יפסיד במשחק הקרוב. יחד עם זאת, אם חיפה תפסיד לוי ישוחח עם שחר ויציע לקחת אחריות על המצב. בחיפה טוענים כי לשחר אין כל כוונה לפטר את המאמן. "שחר לא ייתן לרוני ללכת. הוא שותף מלא לתהליך שרוני לוי מנסה ליישם כאן לטווח הארוך ומאמין בו מאוד, גם אם זה לא בא לידי ביטוי כרגע בתוצאות", הבהירו במועדון.

"המשחק הזה יכריע אם יש שיפור בקריסה המנטלית של מספר שחקנים ביחס למה שראינו מהם מתחילת העונה, זה מבחן של מחויבות עבור כל אחד מהשחקנים כאן, יש כאן לא מעט שאנחנו מצפים מהם להרבה יותר ממה שהראו עד עכשיו", אמר גורם במועדון.

שובל גוזלן חזר לאימוני הקבוצה לאחר שהושעה מהנבחרת האולימפית יחד עם קשר הפועל תל אביב, בן רייכרט. בחיפה ערכו בירור עם ראשי הנבחרת האולימפית, שהודיעו להם כי זה האיחור הראשון של גוזלן. "בניגוד לרייכרט, שזאת לא הפעם הראשונה שהוא מאחר, לגוזלן הייתה מעידה ראשונה. הוא הושעה, אבל כנראה שעוד יחזור לנבחרת בהתכנסות הבאה", אמרו בנבחרת על החלוץ.

עוד באותו נושא

שובל גוזלן איחר לאימון הצעירה והושעה. בחיפה כעסו על החלוץ

לכתבה המלאה
שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה מול לואיס גוטיירס שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בקבוצה יערכו בירור עם האולימפית לגבי התקרית. גוזלן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully