וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "תהיה לנו קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים סבלנות"

22.10.2015 / 11:46

מאמן הפועל תל אביב דרוך לקראת המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע: "יש לנו את הכלים להתמודד מולה. העונש? בסך הכול אמרתי לשופט את מה שאני חושב. הבנתי שהפציעה של עומרי אלטמן לא פשוטה"

קובי אליהו

אחרי התבוסה הקשה מול בני סכנין בבית, הפועל תל אביב תנסה להתאושש במחזור הקרוב, כשתפגוש ביום ראשון בטרנר את הפועל באר שבע. למרות ההפסד הקשה מול סכנין, המאמן וואליד באדיר מאמין שניתן יהיה לחזור מהדרום עם נקודות.

"יש לנו את הכלים להתמודד מול הפועל באר שבע", אמר באדיר. "יש לנו שחקנים טובים ואין לי ספק שתהיה לנו קבוצה טובה, אבל צריך סבלנות. יש בוס והוא מחליט. ממה שדיברתי אתו יש לו הרבה סבלנות. אנחנו הולכים לדרך חדשה, זו קבוצה חדשה עם 27 שחקנים חדשים, אסור לשכוח".

"אין ספק שיהיה קשה מול הפועל באר שבע", המשיך המאמן. "היא קבוצה קשה שמתמודדת על האליפות. היה לנו משחק לא טוב מול בני סכנין ונעבוד קשה השבוע כדי להיראות אחרת. כל השבוע אני מדבר עם השחקנים שלי ולוקח אותם אחד אחד לשיחות. אני עושה הכל בשבילם. בגלל סף השבירה הנמוך עשיתי את הישיבות עם השחקנים".

המאמן דיבר על העונש שספג והתייחס למצבת הפצועים: "לא הופתעתי. בסך הכול אמרתי מה שאני חושב לשופט. באתי לשם ואמרו לי שאני נענש. אני לא חושב שעשיתי משהו. ממה שאמרו לי הפציעה של עומרי אלטמן לא פשוטה וזה ייקח עוד זמן. אני מאמין שצליל חתוכה יהיה כשיר למשחק".

שחקני הפועל תל אביב באימון. קובי אליהו
מתכוננים להפועל באר שבע. שחקני הפועל תל אביב באימון/קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב באימון. קובי אליהו
שוחח עם השחקנים. וואליד באדיר/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. קובי אליהו
תתאושש מההפסד לבני סכנין? בן רייכרט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully