וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מעמדו של בנין פנטסטי. ניסינו לגייס את חואן פאבלו וזה לא צלח"

22.10.2015 / 10:35

הבעלים של הפועל חיפה התייחס למעמד המאמן לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא: "זו התחלת הליגה ואני מקווה שנשתפר". על קובארז': "הוא היה ממוצע עד עכשיו. ניב אנטמן שוער מצוין"

one

בווידאו: הפועל חיפה מפסידה 1:0 לבני יהודה

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות למשחק נגד הפועל כפר סבא, כשבקבוצה מקווים שהמאזן במשחקי החוץ (שני ניצחונות ותיקו) יימשך גם נגד החבורה של פליקס נעים. בצוות המקצועי עדיין לא נעולים על הרכב וההתלבטות הגדולה היא בעמדת השוער, כשייתכן שלמרות היכולת שלו, פז'מיסל קובארז' יישאר בהרכב. גם בקישור ובהתקפה המאמן טל בנין מתלבט, כשמי שעשוי לחזור להרכב הוא אדריאן רוצ'ט.

הבעלים יואב כץ דיבר לפני אימון הבוקר על מצבה של הקבוצה ועל היכולת של השוער הצ'כי: "המצב לא סימפטי, אבל במשחקי חוץ היו לנו הצלחות ואנחנו מקווים להמשיך עם ההצלחות האלה ולהתחיל להצליח בבית. אין לנו הרגשה של משחק ביתי וכנראה שאפקט הביתיות בחיפה פוחת. האווירה החמימה שהייתה בקרית אליעזר חסרה. אני לא מאוכזב ולא שמח כי האחוזים שלנו לא טובים, אבל אני בטוח שהאחוזים ישתנו".

שוער הפועל חיפה פז'מיסל קובארז'. קובי אליהו
פחות סומכים עליו. קובארז'/קובי אליהו

על הזרים של הקבוצה אמר כץ: "אני לא חושב שיש כישלון עם הזרים. במחנה האימונים באיטליה הכול היה מצוין. זו התחלת הליגה ואני מקווה שנשתפר". כץ שוחח על מעמד המאמן ועל השוער שלו, וציין: "מעמדו של טל בנין פנטסטי. ניסינו לגייס את חואן פבלו עד לפני שבוע וזה לא צלח. בינתיים העונה קובארז' היה ממוצע ובסוף העונה שעברה הוא היה יותר טוב. ניב אנטמן הוא שוער מצוין וזמנו יגיע גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully