וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארל רולנד: "היינו צריכים את הניצחון הזה, בטח אחרי השבוע שעבר"

22.10.2015 / 8:29

שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר ה-59:74 הביתי על נפטונאס קלייפדה ביורוקאפ. האמריקאי: "יש דברים שצריך לשפר". ג'נינג: "אני צריך עוד זמן". רולנד: "יהיה מרגש לפגוש את מכבי תל אביב"

one

הפועל ירושלים גברה אמש (רביעי) בביתה 59:74 על נפטונאס קלייפדה ביורוקאפ, ורשמה ניצחון ביתי ראשון באירופה לעונה זו, רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב ביום ראשון בליגה, כשמספר ימים לאחר מכן יצאו האדומים למשחק חוץ מול גלאטסראיי.

ארל רולנד, שבלט עם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סיכם: "היינו צריכים את הניצחון הזה, בטח אחרי השבוע שעבר והרבע האחרון הלא טוב שהצגנו ברוסיה. יצאנו והצגנו משחק הגנה אינטנסיבי וזה בא לידי ביטוי בתוצאה. היו לנו עליות ומורדות במהלך המשחק כי התמודדנו מול יריבה לא קלה, יש לה ניסיון ואלו דברים שאנחנו נצטרך לשפר. אם יש לנו יתרון של 15 נקודות נצטרך לדעת לשמור עליו".

הפועל ירושלים שחררה בשבוע שעבר את ברייסי רייט והביאה את מאט ג'נינג, שעדיין לא השתלב לגמרי בקבוצתו החדשה, כשאמש סיים ללא נקודות ב-13 דקות. גם המאמן דני פרנקו הודה כי ייקח זמן לרכש החדש להשתלב ("הוא חלוד ועדיין לא לגמרי בקצב").

שחקני הפועל ירושלים. מור שאולי
ניצחון ביתי ראשון. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/מור שאולי

גם ג'נינג עצמו העיד כי טרם השתלב: "באופן אישי, לא הצגתי במשחק את היכולת הכי טובה. אני עדיין צריך זמן להסתגל למערכת, אם זה למאמן, לשיטת המשחק, לשחקנים על המגרש. בינתיים אתרום במה שאני יכול, אם זה לעזור בהגנה, בעצירות, דברים שאני יכול בשלב הזה לעשות. כל אחד שמגיע בשלב מאוחר יותר רק מתחיל להבין מה קורה בקבוצה, אם זו הגנה והתקפה ואת התרגילים, כי עדיין הכול חדש. אבל בסופו של דבר זה כדורסל, אז אין מה להתרגש אם משהו לא מצליח ישר מההתחלה".

על המשחק אמר ג'נינג: "זו הרגשה מצוינת לשחק ולהיות חלק מהשחקנים בקבוצה ועוד להשיג ניצחון מול הקהל הביתי. היה לנו משחק טוב ודברים הצליחו לנו היטב כקבוצה. יש לנו סגל מוכשר, עם לא מעט שחקנים ששיחקו כבר ברמות הגבוהות באירופה ובעלי ניסיון באירופה. זה מעניק יתרון לקבוצה, ברגע שנהיה מתואמים זה יגיע לידי ביטוי אפילו יותר מעכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. מור שאולי
"שחקנים התעלו בזמן אמת". דאנקן/מור שאולי

בירושלים הביעו דאגה בשבועות האחרונים מיכולתו של ג'וש דאנקן, כשפרנקו מיעט לתת דקות לשחקן עד כה. דאנקן נשאל על השתלבותו המקצועית והשיב: "איך אני מרגיש בירושלים? יש לנו הרבה שחקנים כישרוניים בקבוצה, אז אני מנסה להיכנס למשחק ולתרום במה שאני יכול להיות ולהיות מה שאני: אם זה להיות קשוח הגנתית, לשחק את המשחק שלי ולהיות אגרסיבי. הצגנו משחק הגנה טוב מהדקה הראשונה. שחקנים התעלו בזמן אמת ושיחקנו יחד".

דאנקן היה אחד השחקנים הקרובים יותר לברייסי רייט. על שחרורו אמר: "אני לא מודע לגבי הפרטים ומה קרה עם רייט. עצוב שהוא עזב, לצערי גם דברים כאלו קורים לפעמים, אני מאחל לו רק טוב".

לסיום, התייחס רולנד למשחקים הקרובים שמחכים לקבוצה: "יהיה קשה מול מכבי תל אביב. זה יהיה משחק גדול, ובאופן אישי המפגש הראשון שלי מולה במדי הפועל ירושלים, אז אני נרגש".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully