וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "העובדה שאנחנו בלי שערים או נקודות לא משפיעה עלינו"

בלם מכבי תל אביב מסכם את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות: "אין לנו סרטים שליליים בראש. אם יצאנו מאוכזבים מהפסד בפורטו, אז יש שיפור. נצטרך להתעלות, זו לא ליגת העל"

צילום: עמית גולדשטיין, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מאמן ושחקני מכבי תל אביב מסכמים את ההפסד לפורטו

מכבי תל אביב חזרה אמש (רביעי) לישראל אחרי שחתמה את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות ללא שערים וללא נקודות. אל התבוסה 4:0 לצ'לסי וההפסד 2:0 לדינמו קייב בחיפה, התווסף הפסד 2:0 בפורטו, והצהובים יקוו לתוצאות קצת יותר טובות בסיבוב השני, כדי להימנע מחזרה על "ההישג" הלא מחמיא של מכבי חיפה. הבלם טל בן חיים מאמין שזה יקרה: "אולי כבר במשחק הבא".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים מול שחקן פורטו ונסן אבובקאר. AP
"לא היו חיוכים, הייתה אכזבה". טל בן חיים מול פורטו/AP

"העובדה שאנחנו בלי שערים או נקודות לא משפיעה עלינו", מבהיר בן חיים. "אין לנו סרטים שליליים בראש. אנחנו עולים חיוביים לכל משחק ויכולתם לראות את זה במיוחד במחצית הראשונה בפורטו. לפעמים צריך גם קצת מזל, שלצערי לא היה בצד שלנו הפעם. בכל זאת, אנחנו שואבים הרבה ביטחון מההופעה הזו לקראת המשחק הבא. ידענו שלא יהיה קל, אבל במחצית הראשונה היה כדורגל חיובי מצד מכבי תל אביב. יצרנו מצבים שלצערנו לא הצלחנו לנצל, אבל באופן כללי אנחנו במגמת שיפור. אם אנחנו יוצאים מאוכזבים מהפסד בפורטו, זה מצביע על שיפור".

פורטו נתנה לכם לשחק, ועדיין לא ניצחתם. אז מה פשר החיוכים בסיום?

"אני לא חושב שהיו חיוכים. האווירה הכללית בחדר ההלבשה הייתה של אכזבה, במיוחד לאור העובדה ששיחקנו טוב בחצי השעה הראשונה. חבל שספגנו את השער הראשון שדי שיבש לנו את התכניות. טעויות קורות ברמות הללו, אבל התחושה הכללית הייתה של אכזבה ולא היו חיוכים".

איך היה לשחק עם איתן טיבי כמגן ימני?

"היה בסדר גמור. אני חושב שכל קו ההגנה וכל הקבוצה עמדו טוב, פורטו לא הגיעה ליותר מדי מצבי הבקעה".

מה הלאה? יש מה לשפר?

"כמובן, כשלא מנצחים תמיד יש מקום לשיפור. אם אנחנו רוצים להשיג תוצאות טובות יותר, אז כל אחד מאיתנו יצטרך לתת מעבר למה שהוא נותן בדרך כלל. עם כל הכבוד לליגה הישראלית, בליגת האלופות הרבה דברים שונים ונצטרך להתעלות. אם היינו כובשים ראשונים, היה משחק שונה לחלוטין בפורטוגל והיינו מדברים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully