וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "ג'נינג חלוד, רוצים שקבוצות יבואו לשחק פה ויפחדו"

21.10.2015 / 22:06

מאמן הפועל ירושלים לא התרגש מהבכורה הבינונית של הרכש שלו ("הוא ישתפר בכל משחק שיעבור"). על הניצחון על נפטונאס אמר: "היה חשוב שנביא אנרגיה שכזו, ככה הקבוצה צריכה לשחק"

one

הפועל ירושלים חגגה הערב (רביעי) ניצחון יורוקאפ ראשון העונה, כשהביסה לעיני 6,000 בארנה 59:74 את נפטונאס קלייפדה הליטאית. ארל רולנד (17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ודונטה סמית' (16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) הצטיינו, וכעת המשימה של האדומים הופכת קשה בהרבה: ביום ראשון מצפה להם מפגש עם מכבי תל אביב, ובעוד שבוע הם יפגשו את גלאטסראי בטורקיה.

"היה חשוב לנו להביא למשחק הזה אנרגיה כזו", אמר דני פרנקו בסיום. "עבדנו טוב בשני צדי המגרש ומשחקים כאלה יעשו אותנו יותר טובים להמשיך. היו הרבה שחקנים שהיו מעורבים התקפית היום. אני נורא שמח שאנשים יודעים לבוא מהספסל, לתת את התרומה ובאו בגישה נכונה, למרות שהרוטציה ארוכה. ככה הקבוצה צריכה לשחק, בתוספת האווירה הנפלאה שהייתה כאן באולם. אנחנו רוצים שקבוצות יבואו לשחק פה ויפחדו. הפיזיות והאינטנסיביות שהבאנו היום יכולים לעזור לנו הלאה בכל מסגרת. אנחנו צריכים ללמוד את העקביות, יש הרכבים מסוימים שאנחנו לא מספיק רצים איתם, אבל כל עוד שאנחנו שומרים אחד על הגב של השני אז יהיה לנו את המרווח נשימה הזה להמשיך להתפתח. פישר שיחק עם וירוס, הורדתי את הכובע בפניו, אני מתחיל להבין על איך שדיברו בנבחרת על ההקרבה שלו, כל הכבוד לו".

על הרכש החדש שלו מאט ג'נינג, שקיבל 14 דקות והשיב עם 0 נקודות ב-0 מ-5 מהשדה, אמר המאמן: "ג'נינג חלוד, לא לגמרי בקצב, אבל כל משחק שיעבור הוא יהיה יותר טוב. היום ננוח, נתן לשחקנים יום חופשי להתרענן ואם נצליח לשמר ולהביא לאורך זמן את הרוח שהייתה במשחק היום ונשחק ביחד, אז נתפתח כמו קבוצה".

לקראת השבוע הקשה שמצפה לו אמר פרנקו: "מכבי בחוץ, לא צריך לדבר על מוטיבציה, ננסה להתכונן, אין לנו הרבה זמן הכנה לגלאטסראי, ננסה לבוא לכל משחק ולשחק בו הכי טוב שאנחנו יכולים. משחקים מול מכבי הם תמיד פיקנטיים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. מור שאולי
מרוצה, ואפשר להבין אותו. פרנקו/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully