וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דור מלול עבר בבקרה, עשוי לפתוח כבר במשחק הקרוב

21.10.2015 / 15:58

המגן הצטרף רשמית לאדומים-שחורים ועשוי לקבל דקות כבר מול הפועל כפר סבא. השחקנים יצאו ליום גיבוש, יואב כץ שיחק עימם כדורסל. אנטמן יחליף את קובארז' בין הקורות?

one

דור מלול, שחקן הרכש החדש של הפועל חיפה, עבר בבקרה התקציבית ויוכל להיכלל בסגל של הקבוצה למשחק מול הפועל כפר סבא ביום שבת. מלול יוכל לעמוד לרשות המאמן טל בנין, שיוכל להשתמש בשחקן במשחק הקרוב, כשלא ברור עדיין אם הוא יפתח ובאיזו עמדה - מגן ימני או באחת מעמדות הקישור.

הבעלים יואב כץ ניסה להרגיע את הרוחות השבוע והוציא את הקבוצה ליום גיבוש שכלל משחקי כדורסל בהם אף לקח חלק. כץ שעשה דברים דומים בסוף העונה שעברה בתקווה שהגיבוש יצלח ושהקבוצה תנצח את הפועל כפר סבא ותצא לדרך טובה יותר בהמשך העונה.

בצד המקצועי, לא ברור עדיין באיזה הרכב בנין יעלה כשברקע גוברים הקולות להחזיר את ניב אנטמן על חשבונו של השוער המאכזב פז'מיסל קובארז'. בהפועל חיפה מאמינים שאנטמן הצעיר יוכל לבצע את התפקיד בצורה טובה יותר וייתכן שהוא יפתח בהרכב נגד כפר סבא. כמו כן, ישנה התלבטות בין מלול לאופק פישלר כשגם בחלק ההתקפי ישנה התלבטות האם לעלות עם אדריאן רוצ'ט או לתת שוב קרדיט לזרקו קוראץ'.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
שיחק עם השחקנים. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully