וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רצה 106 ק"מ, בית"ר ירושלים הסתפקה ב-94

21.10.2015 / 19:45

נתוני הניידות של הקבוצות מסבירים היטב את הפערים ביניהן במשחק בטדי. הקבוצה ניצחה 2:3 את הנבחרת הצעירה במשחק אימון. איינבינדר, ירוחם וקלטינס בתמונת ההרכב לקראת מכבי תל אביב

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מסיקים מסקנות מההפסד להפועל באר שבע ונראה כי כבר במשחק הקרוב יהיו שינויים במספר עמדות. פאבלו דה לוקאס שהוחלף במחצית עשוי להמשיך על הספסל כאשר דן איינבינדר עשוי להיכנס להרכב. מעבר לכך, בבית"ר מחפשים לעשות עוד שני שינויים נוספים בהגנה ובקישור כאשר תומר ירוחם ודוד קלטינס הצעיר יילקחו בחשבון. ייתכן כי בשל אופי המשחק נגד מכבי תל אביב, אחד משחקני ההתקפה (ניקיטה רוקאביציה או דובב גבאי) יירד לספסל.

גורם בקבוצה אמר לקראת המשחק: "לכולם ברור לקראת מה אנחנו הולכים. ישחקו רק אלה שיהיו מחוייבים וייתנו הכל. היו הרבה דברים במשחק נגד הפועל באר שבע שאסור שיקרו בבית"ר ירושלים. זה הרבה מעבר לתוצאה, חייבים לשחק כמו גברים ולא להיות קבוצה שקל לשחק נגדה. מליקסון לא האמין שיהיה לו כך כך קל, הוא רקד ולא היה נעים לשחקנים להפריע לו".

דן איינבינדר בית"ר ירושלים מול אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יפתח במשחק הבא? דן איינבינדר/ברני ארדוב

אגב, נתוני המשחק מראים בבירור את הפערים בין הקבוצות כאשר שחקני הפועל באר שבע גמעו כ-106 קילומטר לעומת 94 של בית"ר, פער של שחקן אחד יותר. מעבר לכך, ארבעה שחקנים בבאר שבע סיימו עם יותר מ-11 קילומטר ואילו בבית"ר סיימו רק שניים עם יותר מ-10. גם בפרמטרים נוספים של לחימה וקרבות מגע אפשר היה לראות את הפערים האדירים בין הקבוצות.

היום קיימה הקבוצה משחק אימון מול הנבחרת הצעירה, בו ניצחה 2:3 מצמד של איציק כהן ושער נוסף של לידור כהן. המשחק אמור היה להיערך כבר בשבוע שעבר אך נדחה להיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully