וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: העונה יצאה לדרך, מכבי תל אביב פתחה חלק

21.10.2015 / 0:15

הקבוצה של זוהר בר נצר השיגה 0:3 על הפועל ירושלים אחרי שולדיר סיקוארה הפגיז 17 נקודות. מנשה/חדרה/עמק חפר חזרה ממוסינזון עם 1:3 על מכבי הוד השרון. מכבי חיפה חגגה ניצחון בכורה ואליצור הוד השרון עבדה קשה בדרך לניצחון על כרמיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון בבכורה במכבי תל אביב. דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליגת העל בכדורעף נפתחה הערב (שלישי) באופן רשמי, כשבמוקד עמד משחקה של מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים. הצהובים השיגו 0:3 חלק (11:25, 18:25, 18:25) מול היריבה שנאלצה להיפרד שבוע לפני תחילת העונה משחקן החיזוק הסלובקי, ריצ'רד סייפרט בגלל מחלת אמו. הקבוצה מהבירה סבלה מנחיתות בגזרת הישראלים. מנגד, הקבוצה של זוהר בר נצר הציגה את הפורטוגלי ולדיר סיקוארה שסיים עם 17 נקודות, ויחד עם גומז ז'וארס (12) ויוחאי דדון (6) הבדלי הרמות היו ברורים. הצהובים הסתדרו לא רע עם תשעה קיל בלוק של הירושלמים ומנגד נהנו מ-31 טעיוות לנקודה של היריבה. "תמיד טוב לפתוח עונה בניצחון", אמר בר נצר. "בשבוע הבא נגד מטה אשר/עכו נצטרך להיות הרבה יותר מרוכזים". מאמן ירושלים, אסף רז: "מכבי שיחקה מצויין ויש להם אחלה קבוצה. לנו היו חסרים שני שחקנים ומכאן אנחנו עם הפנים לכרמיאל". המצטיין אצל המפסידים היה טרל בראמוול הקנדי שירד מהפרקט בהדר יוסף עם 18 נקודות.

מנשה/חדרה/עמק חפר סיפקה הצהרת כוונות באולם מוסינזון לאחר שחזרה הביתה עם ניצחון 1:3 (22:25, 25:15, 22:25, 22:25) על מכבי הוד השרון. הקבוצה של יניב בר נצר, נטולת זרים, פתחה היטב בהתקפה וסיימה את המערכה הראשונה עם 74 אחוז, כשהיא מציגה משחק הקרבה בקבלה ובהגנה. למרות נפילת מתח במערכה השנייה, ליאור לוק וחבריו התעלו בשתי המערכות הבאות בדרך להכרעה. לוק (18 נקודות) הצטרף בתחילת השבוע על תקן השחקן הבכיר בקבוצה ומיד סיפק את הסחורה. מכבי חיפה חגגה בניצחון את הבכורה המחודשת בליגת העל ועשתה זאת לעיני הקהל הביתי ברמת אלון בשלוש מערכות על ק.ק. תל אביב, שעלתה יחד איתה מליגת המשנה. החיפאים הציגו קבלה יציבה יותר לאורך הערב ושמרו על אחוזי יעילות גבוהים בהתקפה (52 אחוז) והוסיפו תשעה קיל בלוק, ארבעה מהם של המוסר הבלארוסי מיקלאי שקליאר, אך כוכב הערב היה חברו ולדימיר ורטלקו שהפציץ 22 נקודות (69 אחוז), כולל ארבעה אייסים.

את המותחן של הערב סיפקו שתי קבוצות שיאבקו העונה נגד הירידה, אליצור הוד השרון ואליצור כרמיאל. האורחים מהגליל פתחו את ההתמודדות באולם רבין בניצחון צמוד 23:25, אך התגובה של המקומיים הייתה דומה 24:26 לא לפני שהפכו עם 25:27 ועלו ל-1:2. הקבוצה של אלכס קפלן לא ויתרה ולקחה את המפגש לשובר שיוויון כשקבעה 2:2 לאחר 19:25. התסריט הושלם רק בתום מערכה חמישית מרתקת שנמתחה הכי רחוק שאפשר והסתיימה בניצחון מקומי 16:18. אליצור הוד השרון חוגגת שתי נקודות ראשונות לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully