וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קריאות "מחבל": מפגן תמיכה של אוהדי הפועל באר שבע בראדי

20.10.2015 / 17:11

האוהדים שוחחו עם הקשר לאחר שספג נאצות מאוהדי בית"ר: "הקריאות דרבנו אותי", אמר ראדי. שחקן: "ידענו שאחרי הפיגוע נגיע בסיטואציה לא פשוטה". בוזגלו שאינו זקוק לניתוח יחזור בהדרגה

one

אוהדי הפועל באר שבע פתחו במפגן תמיכה במהראן ראדי. מאז סיום המשחק אתמול (שני) מול בית"ר ירושלים ועד היום, שוחחו לא מעט מהאוהדים עם הקשר וביקשו לחזק את ידו לאור הקריאות הגזעניות שספג בטדי.

בקבוצה אמרו היום: "ראדי שמע במהלך המשחק מספר פעמים קריאות 'מחבל' מאוהדי בית"ר ירושלים. כמה מהם קיללו את המשפחה שלו. למזלנו, מדובר בשחקן מאופק, שלא עונה בדרך כלל".

ראדי אמר למקורביו: "הקריאות הללו רק דרבנו אותי יותר. מה שחשוב הוא שהקהל שלנו תמך בי. למפגן תמיכה כזה לא זכיתי כבר מזמן". אחד משחקני הקבוצה הוסיף בעניין: "ידענו שהסיטואציה לא תהיה פשוטה. הגענו יום אחרי הפיגוע בבאר שבע, והקהל שלהם היה 'חם'. חבל שהם לא לומדים אף פעם להפריד בין ספורט לפוליטיקה".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם מהראן ראדי. ברני ארדוב
הקריאות דרבנו. ראדי עם מאמנו ברק בכר/ברני ארדוב

באר שבע לא קיימה היום אימון והיא תחדש מחר את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב. במועדון מעריכים שגם הפעם, בכפוף למצב הביטחוני כמובן, מעל 15 אלף אוהדים ימלאו את האיצטדיון. החלוץ בן שהר מתאושש מפציעה וצפוי להיות כשיר, בעוד מאור בוזגלו ימשיך להיעדר. בן ביטון לא פתח אתמול כיוון שלא היה כשיר במאת האחוזים.

לגבי בוזגלו מהמועדון נמסר: "התקבלו התוצאות הראשוניות של בדיקת ה-MRI שערך מאור בוזגלו. מסקירה ראשונית של הבדיקה עולה כי הממצאים תואמים את האבחנה הראשונית של הצוות הרפואי של הקבוצה. מאור ימשיך בטיפולים ובחזרה הדרגתית ומבוקרת והתקדמותו היא בהתאם למצופה". המשמעות היא שבוזגלו עדיין אינו זקוק לניתוח, אך לא ברור מתי בדיוק ישוב למגרשים בעקבות הכאבים בשרירי הבטן.

בקבוצה מרוצים מההשתלבות של הקשר הצעיר דן ביטון, ששיחק ארבעה משחקים העונה וימשיך להיות חלק מהרוטציה של בכר. לעומתו, הקשר רועי גורדנה רשם אתמול מספר החמצות גדולות. גורדנה, שכבש שבעה שערים בעונה שעברה, לא פתח מאז ההפסד בעכו: "עדיף שיחמיץ במשחק הכי טוב שלנו העונה ולא במשחקים שצריכים את השער כדי להכריע. הוא עוד ייתן את המספרים שלו", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully