וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מעין דוידוביץ' מדורגת במקום ה-17 באליפות העולם בעומאן

20.10.2015 / 15:50

מדליסטית הארד מהשנה שעברה רשמה יום סביר בעומאן כשסיימה את שלושת השיוטים שלה במקומות 5, 6 ו-10 ותנסה לנצל את הימים הקרובים כדי להשתחל לעשירייה הראשונה. צ'ן הסינית מוליכה

מעין דוידוביץ'. איגוד השייט,
יום סביר. דוידוביץ'/איגוד השייט

יומה השני של מעין דוידוביץ' באליפות העולם בשייט מדגם RSX היה טוב יותר מהיום הראשון, ובכל זאת מדליסטית הארד מהשנה שעברה מדורגת במקום ה-17 בתחרות שנערכת בעומאן. כזכור, דוידוביץ' הצליחה להיכנס למדינה המוסלמית באמצעות הדרכון האוסטרי שבו היא מחזיקה, אך בשל סיבות בטחוניות היא מופיעה ללא סממנים שמעידים על עצם היותה ישראלית. בזמן שיתר הגולשים מופיעים גם בשאתר התחרות וגם בלוח התוצאות בצירוף שם מדינתם, דוידוביץ' מופיעה תחת דגל RSX.

בכל מקרה, אחרי שביום הראשון סיימה דוידוביץ' את שלושת השיוטים במקומות 10, 12 ו-10, בשלושת השיוטים שנערכו היום היא סיימה במקומות החמישי, השישי והעשירי, כשיש לה לאחר קיזוז השיוט הגרוע 41 נקודות שליליות.

מי שממשיכה להוליך את התחרות היא הסינית פיינה צ'ן. הסינית סיימה את שלושת השיוטים הראשונים שלה במקום הראשון, והיום היא הוסיפה לעצמה מקומות 17, 2 ו-3, כשהיא מקדימה בשתי נקודות בלבד את שארלין פיקו הצרפתיה שניצחה בשניים משלושת השיוטים שנערכו היום, ובשיוט נוסף היא הגיעה למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully