וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ללא הפסקה, גם באר שבע

5.10.2002 / 20:30

צמד של יעקובום ואחד של זנדברג מול חבריו לשעבר, 1:3 לאלופה מול הפועל פ"ת. הפועל ב"ש חגגה 0:3 מול אשדוד ועלתה למקום הראשון, בני יהודה ניצחה בכפ"ס ונקודת בכורה למכבי פ"ת מול נתניה

מכבי חיפה ממשיכה לדרוס את ליגת העל והערב ניצחה את הפועל פ"ת 1:3 במסגרת המחזור ה-4. מכבי פ"ת ומכבי נתניה נפרדו בתיקו 1:1 וקבוצת הצמרת של הפועל ב"ש עלתה למקום הראשון אחרי שדרסה את מ.ס אשדוד 0:3. בני יהודה ניצחה בכפר סבא 0:1.

מכבי פ"ת - מכבי נתניה 1:1

מכבי פתח תקווה, שהיתה עם אפס נקודות ערב המחזור, הצליחה להשיג נקודה ראשונה בבית. בדקה ה-19 טאלאס שוט סיים מתפרצת של נתניה לאחר איבוד כדור של ההגנה וגילגל לקורה ופנימה. נתניה שלטה במחצית הראשונה ופתח תקווה לא ממש היתה במגרש.

המחצית השנייה היתה קצת שונה, טאלאס הוחלף בוילנר ובדקה ה-71 מליחי השכיב מגן וניצל תגובה איטית של השוער, סלומון, כדי לעשות 1:1 צודק מ-25 מטרים. מכבי פתח תקווה המשיכה ללחוץ, אך אדום לא מוצדק לקובי רפואה לאחר היתקלות עם אמיר שלח, הובילה לאדום לרפואה ולהתגוננות של פתח תקווה עד לסיום.

מכבי חיפה - הפועל פ"ת 1:3

11 שנה לא ניצחה הפועל פתח תקווה את מכבי חיפה והערב לא השתנתה הסטטיסיקה הזו. הפועל פתח תקווה הייתה טובה יותר ברבע השעה הראשונה, אך יעקובו הוכיח שהוא לא יכול להעביר שני משחקים בלי לכבוש וניצל פריצה מצויינת של רוסו מימין כדי לעלות את חיפה ליתרון בדקה ה-17.

לחיפה היו הזדמנויות נוספות שלא נוצלו ודווקא האורחים הם שהגיבו בסופו של דבר כשהשוו מרגלי יוסי רוזן בדקה ה-41. בדקה ה-78 כבש מיכאל זנדברג מול חבריו לשעבר והעלה את האלופה ה-1:2. בדקה ה-90 הוסיף יעקובו את השני שלו וקבע 1:3 למכבי חיפה.

הפועל ב"ש - מ.ס אשדוד 0:3

הפועל באר שבע פתחה את המשחק בסערה. בדקה ה-10 אורן סגרון התנהל בצד ימין ומצא את אבו לאבן בזווית לא נוחה אך אבו לאבן הפתיע את כולם ובעט פנימה. בדקה ה-17 הגיע תורו של סגרון, המצטיין במגרש, להעלות את הקבוצה הביתית ל-0:2 מהיר וזאת למרות שנראה היה שאשדוד משתלטת על מרכז המגרש. שער עצמי של שרון עמר בדקה ה-58 העלה את המארחים ל-0:3.

הפועל כפ"ס - בני יהודה ת"א 1:0

בני יהודה עם 1,000 אוהדים ביציע לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה. בדקה ה-63 נכנס בעל הבית, חזי שירזי, ושמונה דקות אחר כך כבש את הראשון לבני יהודה במה שהפך לשער ניצחון. בני יהודה ממשיכה במגמת השיפור ביכולת ובטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully